pååååskledighet, kirkeneeees.

Nu är påsken nära som bara den och vi åker snart till kirkenes!! Kommer bli kul att se hur vegard spenderar sina påskar med sin familj. Ska också bli kul att komma tillbaka till kirkenes och stugan som dom har. Gör om gör rätt helt enkelt. Den här gången vet jag att det kommer bli väldigt bra! Fast förra gången var ju också väldigt bra såklart men troligen på ett helt annat sätt.
Känner att den här dagen gärna får gå fort som fan!! Som tur är har vi inte så mycket gäster i salongen idag dock behöver vi inventera det sista i barerna innan vi kan klappa ihop för 10 dagars ledighet! FANTASTISK! Tror verkligen alla behöver det. Ska ta vara på den här tiden deluxe. Förra året fick jag ju inte samma chans då vi i baren jobbade iallafall. Men nu är det våran tur!
Jag har även hunnit med att vara halvt ledig! Jobbade på folketeateret i torsdags och jobbade dag/eftermiddag så fick kvällen till att göra annat, STÄDA. Det behövdes och så är det alltid skönt att få sådant gjort innan man ska iväg. Iallafall så är jag stenhård på sådant. Vägrar ta hand om massa skit när man varit ute och rest. Räcker med all jävla tvätt man släpar med sig tillbaka.
Så jobbade jag ett par timmar igår på wallmans trots att jag skulle varit ledig. Men det var enbart för att hjälpa till och hjälpa mig till dagens arbete så det ska underlätta och snabba på det lite. Så det känns skönt!
Hann även med att umgås med Deborah som är tillbaka efter 3,5 månad. As kul att ha henne här igen! Så vi umgicks hela kvällen och gjorde middag och försökte ta igen all tid. Helt omöjligt dock men lite! Så när jag är tillbaka så blir det ännu mer. Och ännu mer att prata om såklart.
Nu är det alltså bara timmar kvar!! YES! Så imorgonbitti, tidigt för ALLA, inte bara för mig som har en något ännorlunda dygnsrytm än andra.. Kl 7 lämnar vi lägenheten taggade och klara! Satan vad jag längtar. Hyttetur deluxe! Hoppas givetvis på bra väder så är det bara topnotch. Hoppas även att den här huvudvärken jag vaknade med idag och har kvar än, försvinner som ett sandkorn i en öken. För det går bara inte.
Dagens musik; Salem al fakir - So happy





men jag svär att jag hörde frälsningsarmén sjunga om att lämna allt, bakom sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback