branschkväll deluxe.

Ledig, knappast! Jag trodde att i lördags skulle jag ner på stan med malene och annsi för att köpa rekvesita till branschkvällen och sedan ha resten av dagen planerad som så att gå mer på stan och sedan göra mig i ordning till inflyttningsfest! Kände faktiskt att det skulle bli väldigt roligt att få träffa alla igen som jag så sällan ser! Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.. Vi går på stan och so far so good enligt mina planer. Men det hade bokats på massor på jobbet och det var kort om folk så jag hade inte mage att säga nej och sätta mina kollegor/vänner i skiten. Det kändes bara dumt! Jag är lite för lojal för att säga nej. Och jag får se det på den positiva sidan att jag får lite mer pengar och gjorde en mycket god gärning! Så jag får försöka vara med någon annan gång, om jag är ledig. Haha!
Branschkvällen var väldigt rolig att jobba på! Vi i baren gick all in och klädde ut oss till pirater! Och det blev en succé, såklart. Det blev självklart en lång dag på jobb då vi gick in redan kl 12 för att göra oss i ordning. Och jag fick gå något tidigare och stämplade ut runt halv 3 på natten. Och festen var i full gång! Jag var inte sen att haka på dock. Kände att jag var värd ett par öl och lite efterfest. Sagt och gjort, kl 7 gick vi och la oss. Så allt är som vanligt i mitt liv här i oslo. Sena efterfester och härliga kvällar! Trots att dom spenderas på jobbet.
Idag har både jag och vegard haft massagetid på jobbet. Vi har fördelen att det kommer 2 st varje måndag och torsdag eller hur det är och har massa tider som vi kan ta del av. Och det bästa är att det är ett mycket bra pris, dom är duktiga och det dras från lönen! Det kallar jag personallyx!
Dock känns det inte så super lyxigt just nu för jag är SÅÅÅÅ mörbultad och har legat som en klubbad säl i soffan hela dagen. Satan vad det smärtar! Hon gick väldigt djupt in i mina muskler i ryggen så det får man räkna med. Och jag ska tydligen gå ett gäng ggr till då det som alltid med min rygg inte var topnotch!
Brunch med ett gäng på nighthawk dinner och bara dö i soffan. Perfekt dag helt enkelt.
Imorgon är det jobb igen och nedräkningen till åre har börjat på riktigt, söndag drar vi! Shit vad jag längtar.
Dagens musik; Daniel Lemma - Angelique





hur kan det vara snöflingor i april, hål i skorna och jag går i ösregnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback