att jag tar vara på tiden.

Så skönt att ha ledigt, eller inte att bara sitta hemma är ju inte så kul såklart. Men jag har tagit tillvara på mina lediga dagar. I söndags jobbade jag till ca kl 23 och sedan kom jag hem till fullt hus. Vilket jag nästan räknat med såklart. Vi hade det väldigt trevligt och vegard hade sparat massa mat till mig så det var bara att sätta sig till dukat bord med en fantastisk middag.
Vi bestämde oss även för att dra ut en kortis, just because we can! Sagt och gjort. Slutade som vanligt med en tidig morgon på nach. I den fetaste lägenhet vi någonsin varit i! Endast 400kvm på 3pers och vrålsnygg såklart. Man kunde inget annat än tappa hakan i detta penthouse.
Så gårdagen gick i soffans tecken precis som planerat. Vi låg och glodde på true blood och åt godis typ hela dagen. Helt fantastiskt! Somnade i soffan och bara njöt. Men det blev en tidig kväll trots allt. Vilket var skönt och ovanligt för min del. Vegard hade inget val då han skulle upp 05.30 idag och dra till sandefjord. Och jag också för den delen eftersom jag är världens bästa sambo så ställde jag upp på hans önskemål om att kliva upp och dubbelkolla om han kom upp. Och det gjorde jag! Och han var vaken.. Så jag blev väldigt glad över att bara behöva vända i dörren och sova vidare tills jag vaknade igen, vid kl 13. Hur jävla skönt!? Typ bästaste.
Gled upp och pysslade lite innan det var dags att dra till oslo s för att möta upp emma och anna. Det var dags för IKEA! YEY! Inte så länge sedan vi var där ju, haha, men det kan aldrig bli för mycket. Dock fanns inte min tavla jag hittade förra gången.. Så det var surt.. Men jag köpte ljus för en hel armé och lakan. Det var allt jag behövde.
När vi var klara åkte vi till emma så jag fick se hur hon och jessika bor. Och det absolut bästa är att dom bor svin nära oss! Så fortsatte vi upp till mig och lagade tacos och myste tills hon var tvungen att dra till jobbet.
Efter det har jag inte gjort mer än plockat fram godis, tänt alla doftljus jag köpte (eftersom vegard inte vill ha doftljus så passar jag på när han är borta!) och skypat med mammilu! Skit nice! Vi har diskuterat lite resor, semestrar osv. Som alltid när jag pratar med henne så blir det en påse blandat.
Jag och vegard ska ju på chartersemester när vi klivit av denna säsong på wallmans. Men vart är ännu osäkert. Vet att jag är sugen på grekland iallafall. Måste diskutera lite mer med mr kristiansen också.
Dagens musik; Donkeyboy - Ambitions





fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont, fortsätt som ett höstlöv i vårens första flod...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej. Sitter i en bar i Bequa och internettar. Skitdyrt men det funkar ju iallafall. Vädret är nice men otroligt blåsigt. Ta vara på dig nu. Puss. P

2012-03-07 @ 20:38:12
Postat av: angelique

låter bra det! trist att det är blåsigt och dyrt internet! men jag hoppas du mår bra iallafall! du är otroligt saknad ska du veta.. små tomt att inte skypa med dig också... jag tar hand om mig så gott jag kan :) PUSS <3

2012-03-08 @ 04:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback