boarding at geneva.

Ja da kan man nastan saga att tiden for den har kongressen for det har aret ar over. Eller nu tar jag i och for sig ut segern rejalt i forskott, men det kanns bra iallafall. For gardagen bara flog forbi och jag hoppades att aven denna dag skulle gora detsamma. Kan nu meddela att den absolut INTE gor det. Snacka om segt.
Eftersom det inte blev speciellt sent igarkvall kunde vi passa pa att morda fotterna lite extra, bara for att vi kan, genom att ta en tur ner pa stan. Man skulle kunna summera det hela med ca 3 timmars vandring.
Och dessutom ville vi vara lite extra mysiga genom att inte ga tillbaka till hotellet for att duscha. Lite hardcore liksom.
Vi lyckades.
Och nar man anda ar i farten kunde vi lika garna bara ga all in pa att glomma ta med karta nar vi satt oss pa bussen sa det blev ett litet aventyr.
Vi fick sett allt vi tankt oss forutom att jag hade lust att se FN's europahogkvarter. Men det ar ju inte hela varlden, milt sagt.
Vi fick daremot se den gigantiska, extremt populara fontanen som ligger har. Och nara dessutom, mycket viktigt!
Sedan tog vi vandringen ett steg langre genom att helt wild ga utan annat an magkansla och ett "jag tror TYP att det ar hitat" och tog oss till gamla stan. Vi lyckades faktiskt. Efter lite om och men. Vi hade nagra kollegor som satt pa en restaurang i gamla stan och efter en hel del letande och fragande (dock av samma person som kunde staden som sin egen ficka och i tillagg kunde engelska battre an en infodd engelsman i england) sa kom vi fram.
Men eftersom vi inte riktigt hade vetat vart vi skulle osv sa betyder det att vi fatt motion for ett helt ar. Sa vi drog oss hemat. Jag var helt slut nar vi kom till hotellet och lyckades bara packa ihop mina saker, duscha och do i sangen.
Idag raknas timmarna som om det vore nedrakning till 12 slaget pa nyarsafton. Jag ar redo att aka hem nu faktiskt. Det har gatt super smidigt dom har dagarna, jag har fatt se staden och jobbat ett gang timmar sa nu ar jag nojd.
Ska bara attackera taxfreen pavagen hem sa ar jag homesafe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback