ikväll kommer la familia till oslo.

Först vill jag bara nämna att det är 5 jävla fucking år sedan jag tog studenten!!! HELT SJUKT! Igår var det PRICK 5 år sedan.. Hur märkligt är inte det? Nu går tiden ALLT för fort! Samtdigit som jag gillar tanken att faktiskt ha utvecklats och kommit en liten bit på väg i mitt liv.
Och nu till det viktiga! IKVÄLL KOMMER MIN LA FAMILIA TILL OSLO!!! Fy farao vad jag längtat! Nu är det mer än ett år sedan dom hälsade på sist och nu ska dom dessutom få se mitt nya hem. Det kallar jag kärlek.
Har just suttit och pratat med mammilu i telefon i ca 20 min om varför jag var uppe så tidigt och skulle till läkaren osv. Egentligen ett ganska ovettigt samtal när vi trots allt ses om ett par timmar. Men ändå! Det ska bli SÅ roligt!
Imorgon har jag ju dessutom lyckats få ledigt från jobbet och ska se på showen! Fantastiskt! Det var inte igår för att säga det så.
Hoppas på lite bra väder också nu när ändå familjen är här så det inte är hagel och driv is. Vore så trist.
På söndag blir det middag och annat mys och på måndag drar dom igen. Skönt att dom är här längre än bara till söndag tycker jag.
Men nu ska jag koncentrera mig på att dom kommer ikväll. Fast först måste jag jobba lite. Någon måste ju få norge att gå runt.
Dagens musik; Fun feat. Janelle Monáe - We are young





men en dag kommer jag och du, verkligen bli gamla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback