the möppet camp till midnattsrocken.

Tänk att den helgen går så fort.. Det är trist tycker jag. För shit va roligt det har varit! Har hunnit med 3 dagar i kirkenes och en helg på brennelvsnesset i lakselv. Midnattsrocken är bara KING!
Har träningsvärk efter dessa dagar med skratt, dans, sång, boendes i ett tält och ett partytält som förminskades. Finns inga ord..! Och dessutom var det inte jag som va rookie. Vi hade 3st som aldrig varit där och känt den fantastiska feelingen! Det är extremt svårt att beskriva hur det är att vara där för någon som aldrig varit där. För när man berättar om det så låter det inte direkt super mysigt. MEN när man är där kommer man i ett speciellt modus som gör att man inte blir dålig och man klarar allt. Kanske inte ALLT men väldigt mycket. Det är bara så fantastiskt!
Iår blev det även t-shirtar som visade vilket camp vi var ifrån. The möppet camp hette vi. Så jäkla bra! Alla fick olika färger och namn på ryggen.
 
 
 
 
Och jag fick då namnet adidas, märkligt va!? Haha. Not. Färgen på min tröja var ju dessutom grym.
Nå, vad ska man säga? Vi hade inte alls lika bra väder iår som förra året, och vi hade större partytält än förra året. Förra året hade vid 3*6m och iår 3*9m. MEN det blev till slut ett 3*6m pga att det blåste ner och knäckte stängerna! Haha. Då hade vi ändå stått hela natten och fått hålla i det samtidigt som vi festade på. Men man orkar ju inte stå hela tiden så vi gav upp och la oss vilket resulterade i att det kollapsade och flög en bit innan några hann rädda det. DET kallar jag vind!
Men morgonen efter så hade vi så grymma grabbar i campen som valde att trotsa regnet och tro på gaffatejp. Medans vi tjejer satt och hade beautysalong i ena tältet med smink och målning av naglar i brist på annat. Haha! Det var faktiskt väldigt roligt.
Som alltid är det ju en hel del som händer så man kan omöjligt skriva något blogginlägg om det. Men det får helt enkelt bara bli ett.
Vi hade det GRYMT bra och såg band som Lidolido, Thin Lizzy, Europe, E-type, Sirkus Eliassen, Delillos. Hörde också på håll Plumbo. Det var sista bandet som spelade och jag satt då i vårt camp och kände inte riktigt för att gå när det vankades mat i partytältet och man ändå hörde musiken dit.
Är så nöjd att jag fick med mig dom banden jag sagt att jag ville se innan vi åkte. Så dom som toppade det hela var E-type, Sirkus Eliassen och Lidolido. De andra var självklart också bra men det där var bara SJUKT!
Och jag förstår fortfarande inte hur i hela världens namn det kan hända SÅÅ mycket på så kort tid! Allt är bara helt topp!
Kan inget annat än att säga att träningsvärken är kvar och att man faktiskt är sliten. Är tydligen inte 20 längre. Men who knows, kanske man är tillbaka på rocken nästa år? Ingen som vet. Risken finns ju.
 
 
Dagens musik; Sirkus Eliassen - Opp ned bak frem
 
 
 
 

och jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Snart dax att komma hem då och vila upp dig......

2012-07-11 @ 10:04:41
Postat av: angelique

ja jag känner det också! tur det är redan imorgon! :) ses snart!!

2012-07-11 @ 13:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback