mot ryssland! eller iallafall i närheten av gränsen.

Okej kan väl inte hålla mig, måste slänga in ett inlägg om hur jäääävla nära det är innan vi drar nord över igen! IMORGON!!! Kommer spendera två dagar i kirkenes innan vi kör mot lakselv och självaste midnattsrocken! Vi är nog ganska jätte klara för det här hemma med packning och allt trots att vi rest idag och bara packat om i stort sett. Kan med gott samvete säga att det blev pizza till middag.
Så nu är jag extremt klar för att sova i MIN säng med MINA kuddar. För att vara på fri fot igen imorgon.
Som jag längtat till den här förbannade midnattsrocken! Herreguuuuuud! Förstår inte ens hur det är möjligt faktiskt. Eller fast, joo..!
Nu vet jag ju exakt vad det innebär osv så nu köttar man. Hoppas jag fått med mig tillräckligt med bra kläder bara eftersom vädret kan pendla lite grann där uppe.
Och jaaa mina kära vänner jag ska hälsa bl a. Europe och E-type från er, inga problem. Jag fixar!
Nä nu måste jag fan sova om det ska vara någon människa av mig imorgon. Taggad till tusen!!
Ska bli kul att även få komma upp till kirkenes igen. Och ja, flyga förstås. Och denna gång med SAS som man vet håller tider osv.
Bjuckar på en minnesvärd bild från förra året. Jävlar i min låda va roligt det ska bli. Shit maj-britt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Ha det så skoj, och hälsa till alla. Puss

2012-07-03 @ 06:32:55
Postat av: Mammilu

Kos dere i maaaasssoooor!!!! <3

2012-07-03 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback