1 day left.

Herregud! Jag är, som dom flesta redan vet, knappast teknisk. Och jag har inte haft en endaste tanke på att samma sladd som jag laddar min kamera med kan man sätta i datorn....... Och jag har ju haft problem med att få över alla bilderna till datorn från kameran tidigare och varit något frustrerad över detta. MEEEN eftersom det är samma sladd som man laddar med i ett vanligt uttag även funkar till datorn så kan jag ju föra över bilderna lätt som en plätt iallafall fast inte minneskortet funkar... DAAAAAH! Ibland, Angelique Källsten, är jag inte den skarpaste kniven i lådan. Jag skäms! Har nu, en gång för alla, insett att det knappast blir någon raketforskare av mig. Punkt.
Så mina damer och herrar nu har jag alla bilder jag tagit sedan julafton inne på datorn. JIHUUU! Smartass.
Men detta betyder också att jag nu laddar kameran till max, rensar minneskortet så jag kan ta massvis med bilder i KIRKENEEEEES! För på söndag asapa tidigt på morgonen drar vi 14st blådårar från wallmans uppåt. Till typ ryssland! För att bara ha det grymt mysigt, dricka gott, basta, köra snöskoter med mera. Ni hör ju det är ju bara topnotch! Inga konstigheter alls! Och som vi längtar. Den här veckan kan ha varit den absolut längsta i våra liv. Eller i vartfall mitt och vegards. Vi pratar inte om nånting annat här hemma eller längtar mer till! Det är galet. Att den här veckan aldrig tar slut är ju bara helt sinnessjukt.
Som ni förstår så har vi alltså bara jobbat denna vecka. Och jag har till och med hunnit jobba dubbelt. Jobbade under dagen inför blogg awards som gick av stapeln här den 14e. Jag hade då också en god kollega som tog en goodiebag till mig därifrån. Och i den kunde man hitta precis ALLT! Helt fantastiskt var det! Allt från krämer till hörlurar. Jag var något nöjd den dagen kan jag säga. Plus att det inte är bara skit. Som man skulle kunna förvänta sig. Mer än nöjd tjej.
Annars har det verkligen inte hänt mycket i mitt oslo liv. Försöker få dagarna att gå så fort som möjligt så att vi kan dra till kirkenes! och om mindre än en månad är det också åre! Herregud va mycket resor!! Love it!
Och till nästa säsong kanske det blir ÄNNU mer. Men det är pga helt andra orsaker som jag i sådana fall tar när det blir aktuellt.
Nu hoppas jag bara att jag kommer att träffa Iida imorgon som är i oslo för en helgvisit. Det var liksom inte igår vi sågs och vi lär prata MYCKET magaluf minnen! Haha.
En arbetsdag kvar innan vi DRAR! Här hemma är vi packade och klara för att åka upp till norr. GÖTT.
Btw, jag älskar mitt samboliv.
Dagens musik; Coldplay - Fix you





skyll dig själv, för folk vill gärna lära känna dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback