nedräkning startad.

Jag har faktiskt kommit mig till läkaren och naprapaten. Mycket bra gjort av mig tycker jag. Läkarbesöket resulterade i någon form av insomningstabletter och är såklart extremt beroendeframkallande så jag ska vara jävligt försiktig med dom. Har bara tagit det en natt så har inget resultat på om det faktiskt funkar eller inte.
Imorgon (idag) är jag ledig och väljer att hoppa och ta dom när jag faktiskt inte behöver ha koncentrationen på jobbet. Men jag har ju i och för sig inte lagt mig än pga att jag inte känt mig trött än. Eller trött är man väl hela tiden men ja, det finns så mycket att pyssla med när man fått en tidig kväll.
Har spenderat den mesta dels på soffan med pizza och i sällskap av malene men ändå. Så tvättar man samtidigt osv osv. Men som sagt imorgon är det ledigt.
Då är jag ju självklart uppbokad hela dagen då det är typ enda dagen man har ledigt innan jul. Sjukt det där alltså. Tror jag kom fram till att jag har 10 arbetsdagar kvar innan hemfärd. SKÖNT! Längtar faktiskt. Och att få åka till sundsvall och få lite peace and quiet. DET behöver jag och noll stress. OM jag ska chilla de stackars dagarna vi är där.
Känner att det är lite för mycket det här nu. Men så imorgon är det julklappsshopping med min fina vän Lars. Hela dagen är uppbokad med oss och jag har noll inspiration till shoppingen överhuvudtaget. KUL. Så avslutar vi med bio med emelie och alex. Det blir mysigt! Sedan är arbetsveckan igång igen som vanligt på tisdag. Heja heja.
Hoppas att hitta en vinterjacka och kanske skor imorgon också om jag har tur. Annars är det ett projekt i sverige.
Idag (igår söndag) har jag saknat vegard lite extra. Vi har haft en sådan skön feeling idag här hemma med massa tända ljus, allt pynt osv. Saknar honom och våra myskvällar. Och verkligen lite extra nu i december.
Men i januari ses vi igen! Köpenhamn 6-10 jan för min del! Ska bli SÅ roligt!! Längtar något extremt.
 
 
Dagens musik; Madcon feat. Timbuktu - Kjører på
 
 
 
 
fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Snön faller ner tidelipom tidelipom allt mer och mer......Satan vad det snöar.... Ha de gott.

2012-12-11 @ 22:21:05
Postat av: angelique

hahaha! du alltså! skotta försiktigt! men snart kommer jag hem och hjälper till! PUSS

2012-12-13 @ 02:00:07
Postat av: Pappilu

Du är såååååå välkommen att skotta.....

2012-12-13 @ 13:40:25
Postat av: angelique

hahaha förstod nästan det ;)

2012-12-15 @ 04:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback