semesterstängt.

Sorry sorry sorry!! Extreeeemt dålig uppdatering måste jag säga. Men så går det när vänner och familj avlöser varandra med semester. Inte bra. Jag har hunnit med mycket och lite. Då sommaren knappast visat sig från sin grymmaste sida så har detta inneburit att fantasin fått jobba. En hel del fest och ett gäng filmkvällar med skräck som tema har fått stå för underhållningen. Kört lite bil också som slutat med shopping. Lyckats vara kulturell också genom att ha en heldag med mina kära vänner Sarah och Ronnie. Museeum var på agendan. Start med vaktparaden, som för övrigt avslutade med euphoria. Mäktigt som bara den!! Fortsatte med stockholms stads museeum, medeltidsmuseet och mitt val polismuseet. Myyycket intressant! Klart värt. Fastnade på olearys för att se den fantastiskt dåliga handbollen så det blev att vi drack gott och umgicks istället. Annars har jag mest försökt umgås så mycket som möjligt med mina vänner och ta vara på tiden. Nästa vecka blir det troligen norrut till sundsvall för att hälsa på farmor. Inte igår vi var där kan man säga. Tror jag varit där en gång efter jag fick körkort om jag inte har helt fel, ett gäng år sedan med andra ord. I skrivande stund sitter jag på hydet och utför mitt 8 år som arbetande. Sjukt va tiden går! Har aldrig varit här som vanlig dödlig. Så iår har jag en del vänner som gör livet surt för mig här uppe. Inte mig emot. Kanske man tar nästa år som festande här? Who knows. Det är de som är så spännande med livet är att man sällan vet vad som kommas skall. Intressant.


Kommentarer
Postat av: Mammilu

Vägverket "on the road"!!!! :D

2012-08-05 @ 22:48:06
Postat av: Pappilu

The best crew.....

2012-08-06 @ 07:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback