hard work work.

Om jag blev så mycket klokare på resorna framöver vette fan. Men vi har iallafall kommit fram till att det nog blir för tajt tidsmässigt och pengamässigt. Så turkiet får vänta ett år. Tråkigt men sant. Man kan ju inte få allt här i livet. Istället väljer jag nog att jobba ett par extra dagar och blir i geneve hela perioden jag blivit erbjuden.
Kommer nog vara gladare över mitt beslut senare i sommar. Den dagen jag har all tid i världen och obegränsat med pengar kan jag resa vart jag vill, när jag vill. Den dagen..
Men innan man kan resa och roa sig så måste man ju jobba. Vilket jag kommer att göra, långa dagar dessutom. Idag är jag dock ledig. Men jobbade igår ett par timmar på ft då james taylor kom dit för att ha en konsert.
Så idag har jag unnat mig att umgås med linnéa. Vi har gått runt ett par timmar på storo köpcenter. Lunch och glo i affärer. Och även då insåg jag hur mycket jag önskade att jag var gjord av pengar. Hittade massa fint till lägenheten, mitt rum osv. Faktiskt mest inredning. Köpte i och för sig ett linne på rea som jag tyckte jag kunde unna mig och så calvin klein underkläder. Vet ju att jag inte kan köpa mer än så med tanke på köpenhamn resan som går av stapeln på söndag morgon. SVINTIDIGT! Vi insåg igår att vi kommer behöva gå upp runt 5 tiden. Så det blir raka vägen hem efter jobbet på lördagnatt. Annars är det jag som är DÖD i köpenhamn på självaste branschkvällen. Tror vi landar i köpenhamn 08.30 eller något sådant. Men förhoppningsvis hinner vi ta en powernap på hotellet innan det brakar lös.
Längtar till köpenhamn turen! Branschkväll, se show, äta gott, dricka gott, göra stan osäker och självklart blir det ett besök på tivoli! Ni hör ju, det kan ju inte bli annat än bra?
Men först jobb varje dag tills dess. Fast idag ska jag njuta av tystnaden och lugnet eftersom vegard är på grabbdag med killarna från wallmans. Ibland behöver man kvalitetstid med sig själv. Som jag, idag.
Dagens musik; Train - Drive by





du är värd mer än allt fåglarna samlat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback