fredagen den 13, love.

Man kan inte direkt påstå att jag mjukstartade efter påskledigheten. Så egentligen har jag inte hunnit landa riktigt, iallafall känns det inte så.
Som jag tidigare skrev så blev det jobb direkt. Det gör mig ingenting! Tror det är bara bra att komma igång så man inte blir slö. Igår blev det dock dubbeljobb. 15 timmar knåpade jag ihop. Men fördelen att dubbeljobbet var i samma byggnad så jag slapp förflytta mig speciellt långt mer än att byta om. Så jag började behind the scenes för att sedan köra front i baren.
Hade i och för sig räknat med ett längre arbetspass men när jag var färdig i baren behövde dom ingen hjälp att rigga ner. Jag grät inte blod kan jag säga.
När jag väl satt på trikken hemåt så kände jag verkligen hur trött jag var.. Fick kämpa för att hålla ögonen öppna. Det var ingen direkt ansträngande dag men det är klart det känns när man varit uppe sedan 06.30 och varit på plats så länge. Det vill jag lova!
Men hade det väldigt kul under dagen på jobb iallafall och det är väldigt viktigt.
Idag är det MIN dag! Inte bara för att jag faktiskt är ledig utan för att det är fredagen den 13! Fantastiskt! Kom väldigt lägligt med ledigt och min fredag. Och idag har jag planerat lite dejter med Linnéa och Deborah. Har inte hunnit prata med någon av dom ännu dock. Jag kände att jag ville ha lite egentid och sova läääänge. Har faktiskt lyckats med båda delar.
Måste varit väldigt trött då jag knappt hann få huvudet på kudden innan jag somnade inatt. Gjorde den dumma grejen när jag kom hem igår efter jobbet att sätta mig i soffan en stund. Det är det absolut dummaste man kan göra! Fy så kämpigt det var att ta sig upp och kravla sig till sängen.. Ska ha det i åtanke nästa gång.
Så nu ska jag se vilken dejt som ska gå av stapeln först.
Imorgon är det jobb på wallmans. Hej verkligheten.
Dagens musik; Loreen - Euphoria





för du kan inte se, när löven faller ner...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Ja de e ju alltid hårt att börja jobba efter en lång "ledighet". Hahaha, så talar en vis man. Puss P

2012-04-13 @ 18:08:59
Postat av: angelique

haha eller hur! du ska minsann inte säga nånting ;) PUSS

2012-04-13 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback