åren går.

Är det inte märkligt hur olika dagar, veckor, månader och år ser ut. Kan sitta och tänka på det ibland. För ett år sedan ganska exakt hade vi också satt igång på wallmans. Dock var det min allra första säsong och jag hade ingen aning om vad som väntade egentligen. Det var kul och samtidigt var jag otroligt skeptisk till om jag faktiskt var rätt för jobbet. Gjorde självklart mitt allra bästa för att komma in i det och göra ett jobb jag faktiskt aldrig gjort förr, på riktigt liksom. Det här var en helt annan sak.
Nu ett år senare, har man varit oslo bo i över ett år, skrivit på kontrakt för wallmans en säsong till, bor för tillfället i 3e lägenheten i stan. Ja listan kan ju onekligen göras lång. Men jag kan inte förstå att när man mår så bra i kropp och själ att det är någonting annat som spökar.
Känns som att alltid är det någonting som ska hålla på. Nu är det sömnen som är the big bad guy. Kliver snart in i 3e veckan med urusel sömn. Det funkar liksom inte.
Provade faktiskt det senaste tipset jag fått, och också det enda jag inte provat. Sova åt andra hållet, alltså med huvudet vid fotändan. Vet inte om det var därför eller för att jag nu känner mig helt sjukt sliten som jag sov nästan 5 timmar. Inte i sträck men det är mer än jag fått under hela tiden.
Pratade med Stine igår när vi gick hem och hon nämnde att det finns en dropin-lege inte speciellt långt ifrån där jag bor och kostar nästan ingenting. Så DIT ska jag nästa vecka! Om inte ett mirakel sker. Men just nu känns det hopplöst.
Pratade med pappilu igår också en bra stund och berättade min situation men mest ville jag höra om hur allt inför operationen skulle funka. Det kommer bli så himla bra det där! Är så glad att han ÄNTLIGEN fick en tid! Hoppas hinna prata lite på skype imorgon med honom igen.
Är ledig imorgon från wallmans men då ska jag jobba på ett event för disneychannel, är bara i 4 timmar så det är lugnt.
Men ikväll är det fullt ös!! Vi har någon form av russe tillställning ikväll så det blir sen hemgång och bara kötta. I like, om min kropp håller med.
Är inte ett dugg bitter över att Håkan Hellström spelar på grönalund ikväll och jag missar det. IGEN!! Livet är faktiskt inte rättvist, det har man ju fått erfara. Så hoppas ingen av dom jag känner kan gå dit, eller om dom gör det att det då spöregnar. Haha! Nej då, njut åt mig med jag önskar verkligen att jag kunde vara där. Min man.

Dagens musik; Michael Jackson - Speachless



jag måste förändra nånting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback