när problem hittar lösningar.

Oj var det i fredags jag bloggade sist.. Känns som jag gjorde det igår. Tydligen inte. Jag har hunnit med massor dock. I lördags så hann jag med att jobba på 2 jobb, gå med alla andra wallmaniter till champoo för att sedan dra på efterfest till kl 7 på morgonen, vara vaken i ett dygn, vara så utmattad att jag somnade innan huvudet landade på kudden. Slitsamt att vara jag ibland.
Första jobbet i lördags var alltså för disneychannel och deras rebund på playhouse disney kanalen som numera heter disney junior. Så den hade premiär här i norge i lördags och där av eventet jag jobbade på. Var utklädd till pirat och skulle ta hand om alla familjer som kom dit, främst barnen. Dom kom till dom olika stationerna för att samla guldmynt, typ. Det var inte ett speciellt svårt jobb direkt, men ganska kul ändå. Iallafall för att man får prova något nytt.
Fick sedan stressa till jobb nr 2, wallmans, the job i love! Det gick skit bra på jobbet förutom att jag var så förbannat sliten i kropp och själ och till på köpet en grym huvudvärk.
Antar att det är smällen man får ta när man inte sovit på nästan 3 veckor. Men det hindrade inte mig att efter ha stämplat ut gå med resten av gänget från wallmans till champoo. Vi stängde så pass tidigt att nästan alla avdelningar var representerade från oss inne på champoo. En riktigt kul kväll faktiskt! Trots att jag kände mig som jag gjorde.
Och det hindrade inte heller mig att också gå på efterfest till kl 7 på morgonen. Skillnaden var dock att jag inte drack speciellt mycket. Vilket var skönt!
När jag kom hem så hade jag varit vaken i över ett dygn och dom sista krafterna var tagna. Jag sov om vartannat hela söndagen och var helt förstörd. Men fick inte riktigt någon ro. Skypade med mammilu för att prata lite om dagens händelse, pappilus operation. Skönt att prata av sig lite om allt.
Sedan bestämde jag mig för att dra med Stine och hennes kusin Malene och kompis Martha till champoo. Japp återigen! Det var riktigt mysigt Så vi satt där tills stängning.
Idag hade jag bestämt mig för att ge upp och gå till läkaren. Det var det smidigaste jag varit med om! Kommer in, anmäler mig, väntar 25min, träffar doktorn och berättar om mina sömnproblem, betalar 136kr, kommer ut med ett recept på tabletter som förhoppningsvis ska funka, hämtar ut dom och kommer hem. Allt detta på ca 1h 10min. SJUKT! Då är restiden inräknad. Ibland förvånas jag över norge!
Ikväll ska jag hem till Vegard och förmodligen bara ta det lugnt. Känns riktigt bra. Och dessutom har mamma fått prata med pappa efter operationen. Det verkar som att allt har gått bra! ÄNTLIGEN! Nu ska han slippa den där skiten.

Dagens musik; Melissa Horn - Långa nätter



och vi satt på gräset, som växte i takt med himlen...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

Min lilla Pirat!!! <3

2011-09-12 @ 18:48:20
Postat av: pappil

Och min med. Allt är ok. Väntar på ätt röntgen ska bli av. Puss. I like this HTC

2011-09-13 @ 09:56:01
Postat av: Mammilu

J----la teknikfreak!!!! :D :D :D

2011-09-13 @ 20:48:32
Postat av: angelique

haha ni två alltså!! ;) va kul att det går så bra med HTC´n pappa! <3

2011-09-14 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback