utan sömn men glad ändå.

Inte fan kunde jag sova inatt för det! Skit skit skit! Fattar inte alls vad det är. Nu var det till och med svårt att somna, men det kan ha med kvällen innan att göra. Så det är inte mycket att göra åt. Men som alltid vaknade jag sådär vid kl 05. Och sedan dess har jag varit vaken. Dom klassiska 3-4 timmarnas sömn har jag fått, varken mer eller mindre. Nu är det slut lekt jag kommer aldrig orka om det ska fortsätta såhär. Jag ska ta reda på telefonnumret till legevakten och se om jag kan få lite hjälp på traven.
Idag ska jag då på en barkurs med bacardi ingen aning om vad jag har att förvänta men det visar sig. Annars som står på schemat är att städa och tvätta. Sådant nödvändigt ont man ska hinna med i vuxenlivet.
Sedan är det bara back on track, se hur mycket man sover inatt.
Dilemmat jag hade igår har jag nu tagit ställning till och jag tackade nej till det erbjudandet. Men hoppas att något liknande kommer igen.

Dagens musik; House M.D - Get happy



folk säger att allt är för konsten, inget för berömmelsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback