spänning i livet.

Det händer inte mycket spännande i mitt liv men alltid händer det något. I lördags gick det jätte bra på jobbet inga problem alls! :) Vi hade även kvarsittning som självklart skulle resultera i en sen efterfest hos Vegard. Själv gav jag upp vid kl 08.30 på morgonen av trötthet. Men inte fick jag sova för det trots lite fylla, jobb och en tidig morgon. Klockan 12 vaknade jag och skulle tydligen vara vaken. Inte okej!
Hela söndagen gick ut på att ligga i Vegards soffa. Vi lämnade lägenheten enbart för hyrfilm och kebab. Sedan vandrade jag hem vid kl 12 på natten igen. Haha. Det kallar jag en chill söndag! Men också den enda lediga dagen den veckan så det var behövligt. Och som vi sa till varandra att det faktistk ÄR okej att ligga i soffan en hel dag när det varit som det varit. Punkt slut.
Så natten till idag tog jag faktiskt sömntabletten jag fick av Varpu. Och jag fick sova! LÄNGE! Vilken upplevelse och känsla. Jisses!
Idag fick det bli som jag blivit tipsad om "träna på kvällen" kändes även det skönt trots att jag har känt mig lite down idag. Så nu återstår bara att käka den där rackarns ingefäran och dricka te för att sedan se om jag kan sova utan tabletter. Håll tummarna!
Tänker faktiskt annars gå till legevakten och se om jag kan få något utskrivet. För det går inte att leva med så få timmars sömn. Och knappast snylta på Varpu heller.
Imorgon ska jag på en barkurs och det ser jag fram emot! Kul med lite nya idéer och att faktiskt HA gått en barkurs. Lever med ett litet dilemma också som jag tror jag vet svaret på. Känns trist men ibland måste man prioritera. Tyvärr.

Dagens musik; Håkan Hellström - Jag har varit i alla städer



musiken rullar, dom har glömt allt dom saknar på dan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback