att slösa pengar är också kul.

Då har jag varit väldigt produktiv idag. Alltså extremt. Jag har till och börja med varit vaken sedan klockan halv 7 imorse. Skulle upp klockan halv 8 för att bland annat säga hejdå till Emma och för att sedan klockan 8 möta upp Stine för att följa med henne en sväng.
Men jag sov otroligt dåligt inatt, och jag visste ju varför så mina sömntabletter funkade inte alls. Vilket var väntat. Emma sov också oroligt, inte så konstigt det heller. Vi båda hade en märklig känsla eftersom hon nu försvinner så lång tid och sedan kommer vi inte bo ihop. Så det var mycket att sova oroligt för.
Kramade iallafall Emma hejdå och sedan mötte upp Stine. När vi var färdiga med den grejen så var vi lagom hungriga och affärerna hunnit öppna nere i stan. Och sist vi var iväg så sa jag att hon minsann fick följa med mig för att köpa skor och jeans när lönen kommit. Den kom ju ganska lägligt igår. Sagt och gjort. Fick bli en dag på stan, en lunch, glo affärer, ett par jeans (otroligt att jag faktiskt hittar jeans!!!!! dock fanns inte mina humörbyxor jag suktat efter i 1 år nu...) 3 par skor från skopunkten och INTE sneakers (!) Jag kanske ska sluta förvånas över mig själv numera. Men idag är jag faktiskt äckligt nöjd med mina köp, jag är faktiskt värd detta.
Till råga på allt så spelades håkan hellström i två butiker vi gick i! Vad är oddsen? Och ena gången var när jag betalade mina jeans på carlings, det betyder tur. Och det betyder min tur.
Efter att jag kommit hem så satte jag igång med den totala storstädningen! Botten till toppen. Har faktiskt bara köket kvar som jag tänkte ta på min andra lediga dag imorgon. Tvätten även den är klar och upphängd, bäddat rent i sängen och lagat middag. Alltså what else can i do!? Okej jag nöjt av lite gott i soffan till bonde söker fru som faktiskt visades den här veckan. Är man bra som fan så är man.
Skulle skypat med pappilu också men allt drog ut på tiden så vi tar det imorgon istället. Det enda jag har planerat imorgon är en lunch med Vegard innan han sticker till jobbet. En annan som faktiskt är ledig ska nog mest bara dra benen efter sig. Muhaha!
Så gissa om jag är nöjd med dagen trots att jag är totalt ensam i lägenheten nu. Fram tills lördag då Deborah flyttar in. Turbulent tid men helt klart värt det.
Ska bara bli av med whiskeyrösten och hostan så är jag super nöjd.

Dagens musik; Håkan Hellström - För en lång lång tid



du säger att du är stark, att du vart igenom det här förut...

Kommentarer
Postat av: Akhila

Har du inte tillräckligt med skor?? ;)

2011-10-06 @ 18:31:00
Postat av: angelique

hahaha njaaaaa :P detta är för andra tillfällen :D man kan aldrig få för mycket skor ;)

2011-10-06 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback