mycket snack.

Eftersom jag känner mig såå effektiv dessa dagar så slänger jag faktiskt in ett inlägg även idag. Har inte alls mycket att berätta mer än att igår gjorde jag ingenting efter bonde söker fru. Var nog lite väl trött efter dagens bravader och tankar att det tog slut på all kraft. Sov bättre natten till idag också. Förutom att jag vaknade vid 4-5 tiden och hostade som om det vore det sista jag skulle göra i livet. Men där kommer min smarthet fram, eftersom jag är så förutseende så hade jag när jag var i sverige köpt noskapin. Alltså hostdämpande vid kortvarig rethosta. Efter ett tag kunde jag somna, dock något sittandes för säkerhets skull haha! Fick ju iallafall känna på hur det är att vara tankarna före när man är hemma på apoteket och slösar en halv förmögenhet.
Gick upp vid kanske 12 tiden eller något sådant? Ändå ganska trött. Kastade in sista tvätten och gjorde mig klar. Skulle träffa Vegard för att äta lite och bara vara. Invigde mina nya jeans, som jag glömde nämna igår att jag faktiskt kunde köpa 2 storlekar MINDRE än jag brukar använda!! och aldrig fått på mig ens när jag var som mest vältränad det ni! Var där i kanske 2 timmar eller så innan han var tvungen att gå mot jobbet. Det var minst sagt skönt att faktiskt inte gå åt samma håll just idag. Så jag gick och solade istället. Riktigt skönt! Min kropp saknar sol. Efter det så hade jag ju avtalat med min kära pappilu att vi skulle skypa. Sagt och gjort han lyckades logga in utan hjälp. Riktigt stolt! Så där satt vi och pratade om allt möjligt skoj i 2 timmar. Då ska ni veta att han är inte den i familjen som egentligen brukar prata en längre tid i varken telefon eller övrigt. Det klarar jag och mammilu så bra ändå! Men det var kul att vi faktiskt pratade så länge. Han är nog väldigt uttråkad hemma också.
Sedan fastnade jag vid tvn och 2 and a half men som jag laddat ner. Har nu även sett de senaste avsnitten där Charlie Sheen inte är med. Och.. Njaaaa jag gillar det nog inte riktigt. Ska ge det lite till, men jag är skeptisk.
Tog en paus där och skypade med mammilu som lätt snackade på i 2 timmar utan hinder, sedan blev klockan mycket. Hon kan snacka! Och även jag då..
Så nu är mitt mission att se nya avsnitten på how i met your mother och hoppas på lite bättre där.
Imorgon och lördag jobb! Ska faktiskt bli kul. Nu har jag ju haft ledigt så pass länge att jag gott kan köra hårt igen.

Dagens musik; Niklas Strömstedt - Oslagbara



du och jag borde starta upp ett band, låta det explodera i skyn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback