mina odds, coldplay, my new job.

Herregud, vad sker med min karma!? Allt flyter på som aldrig förr, med tamefan allt som ser ut att vara ett stort fett mörker! Men shit, turen är jävlar på min sida!! Boendet bara fixar sig trots att det såg ut som ett hopplöst fall, jag klarade av båtturen trots att jag var livrädd. Ja men äsch den resan kanske jag får lämna åt ödet.
Eller okej, jag drar det i stora drag för jag har en sinnessjuk nyhet att dela med mig av!
Vi åt god mat, drack alldeles för mycket under hela resan, såg show *2, sov lite grann, klev av i kiel och knatade runt i solskenet, var på efterfest med ensamblen backstage, fick dessutom eskort dit av vakterna då jag inte kom in backstage utan nycklar och alla gått i förväg. Ja listan kan egentligen göras lång men det orkar jag inte. Resan var lyckad och mycket kort togs faktiskt! Var man inte där så gick man miste om något helt enkelt.
MEN det jag faktiskt ville komma till var att jag har fått ett GRYMT uppdrag!! Och alltså det är helt outstanding!!
Jag ska/har börjat jobba för folketeateret här, senast på joe laberos show. Men mitt projekt som kommas skall kan nog inte göras coolare. Jag ska vara artistansvarig för bandet Coldplay!! Alltså länken mellan bandet och alla andra runt omkring. Plus att jag är den enda som får gå in i deras loge osv. Helt enkelt kontakten som ska ordna allt. HUR fantastiskt är inte det!?!?!! Jag är i eld och lågor det känns sååååå sjukt!! Coldplay av alla rackarns bra band! Så ska lilla JAG få vara den viktiga personen.!!! Det är BARA sjukt.. Tänk att jag äntligen ska få vindarna med mig. Underbart! Fy fan va jag är nöjd!! RIKTIGT NÖJD!

www.folketeateret.no/Hva-skjer/Coldplay

Se gärna länken här om vad som händer!! Inte nog med det, utan det kommer vara ett stängt arrangemang så det går inte att köpa biljetter till spelningen. Jag känner mig så glad. Så där äckligt glad. Och jag skäms inte ens.

Dagens musik; Coldplay - Viva la vida



vi kunde ha den bästa tiden i våra liv...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Johodu.. Nästa är väl om Håkan skulle spela på Folketeatern...Då jävlar gick du nog i spinn så det räcker...... Hahahahahaha

2011-10-20 @ 09:42:38
Postat av: angelique

hahahaha japp du har helt rätt! :D det vore helt magiskt!

2011-10-20 @ 13:45:45
Postat av: Jenny

Men det är ju helt sjukt! Vilket jobb du fått!Förstår att du är helt eld och lågor för det där låter ju för bra att vara sant! Kram på dig miss hot shot! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback