etapp 2 på veckan.

Har heeelt glömt bort att berätta om mitt kanon misstag. Eller vad fan jag ska kalla det..? Snarare dumhet. Det ska ju då sägas att jag faktiskt varit blond som ni ser högst upp. Och jag har varit blondare än så. Jag fick en helt random invite på wordfeud av någon nisse. Har jag nämnt att jag inte alls gillar wordfeud!? Jag vill ju inte vara elak att tacka nej till denna inbjudan till spel så jag köttar på. Utan att ens tänka så lägger jag några ord. Personen på andra sidan lägger också massa ord som jag helt enkelt inte alls förstår! Jag är en smula förvirrad och tänker, shit kan jag inte engelska eller vad sjutton är det här för språk!? För jag hade lagt ord som finns på engelska som gått in men det gick inte ihop sig alls med den andra personens ord what so ever!! Okej att man inte är världsmästare i engelska men SÅ dum är jag inte! Spelet började den 3 november ska också tilläggas. IGÅR kommer jag på hur man läser vilket språk man faktiskt spelar på. Det liksom står i spelplanen......! Och NEJ jag gillar inte wordfeud. Det var ju för fan på TYSKA!! Jag kan inte ETT enda ord på tyska, och verkligen inte att stava det! Men herregud jag var inte så kass, hade väl 57p och hon ledde med 141p eller något sådant. Hur i hela friden jag fick till det vet jag absolut inte.. Men lyckas gör man tydligen! Jag är fan hopplös ibland. Och hur hittade hon mig!? Plus att jag fick en till invite idag på just, TYSKA! Vad har jag gjort för att få alla puckon att vilja spela med mig..?
Ja vad mer kan man säga efter det där egentligen. Mer än att jag har jobbat klart för veckan på folketeateret och imorgon startar kväll/nattsjobb på wallmans för att fördriva helgen. För ledig kan man ju inte vara, hur gör man med all ledig tid då..?
Går igenom sådär sjukt gammal musik som man lyssnade på för ett par år sedan. Och ett par år menar jag då 7 år sedan som ca. Jag har crazy mycket musik på datorn att man knappast lyssnar på hälften. Musik är fan kärlek.
Nu ska jag fortsätta i att mysa, för en gångs skull HELT ensam i lägenheten. Kvalitetstid, det är kärlek och balsam för själen.
Därför kör jag vidare i samma tecken och glor på bonde söker fru när jag faktiskt är ledig en onsdag kväll.
Och till min stora glädje fick jag ett samtal från min kära pappilu idag. Vilket INTE hör till vanligheterna! Så det uppskattades. Tror nog att han ser fram emot att jag kommer hem en sväng snart.

11 dagar kvar.

Dagens musik; David Gray - This year love



i den scenen han växte upp i, och precis så lämna han henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback