huvudet fullt.

Ja det har varit mycket nu senaste dagarna. Vet inte om jag skrev i förra inlägget att det inte blir något med coldplay.. Tyvärr.. Känns trist men det är inte mycket att göra åt.
Jag sysselsatte mig ju istället med en ny tatuering, julmys med glögg pynt och vinprovning, två hel dagar med malene. Då vi bland annat gjorde av med pengar på stan som om det var jobben vårs, gick på Wallmans, drack drinkar, åt sushi, åt amerikansk brunch och såg film med massa gott te. Vad mer kan man begära när man har 2 dagar ledigt tillsammans? Jag är faktiskt en riktig tjej ibland verkar det som.
Jag har helt enkelt bara myst i två dagar. Imorgon börjar allvaret igen. Puh! Jag som är van vid lite ledigt nu haha.
Jag och Vegard ska även på en visning på en trevlig lägenhet imorgon samtidigt som hans syster kommer på besök med familj. Ska bli kul att träffa dom igen, det var ju där vi bodde i somras när jag var upp till kirkenes.
Mycket som händer många känslor som snurrar. Men kan inte sluta glädjas åt att faktiskt få lite extra tid i sthlm.
Jag har ju haft så pass mycket att jag glömt publicera en bild på nya tatueringen och det fick jag minsann höra på Skype av både mammilu och pappilu. Sååå lika bäst att jag gör något åt det.


Kommentarer
Postat av: pappilu

Sådär ja. En riktig sailor, och jag antar att du är riktigt nöjd. De e jag iallafall och det syns ju tydligt vilket skepp som stått modell!!!! Bra där!!!!

Puss. P

2011-11-11 @ 09:12:25
Postat av: angelique

OM jag är nöjd!! den blev riktigt bra!! han är sjukt duktig, och det enda han gått efter är en bild på nätet vi hittade!! så självklart ska det framgå vilket skepp som stått modell för detta ;) IM HAPPY!!! Förstår att du är nöjd också ;) nu är det din tur! Puss

2011-11-11 @ 12:03:07
Postat av: Mammilu

Naaaajs!!!Aas snygg!!!Han kanske ska få fortsätta på min arm?! ;)

2011-11-11 @ 17:16:51
Postat av: Jenny

Riktigt snygg tatuering! Tråkigt med Coldplay men det kommer nya chanser och möjligheter för dig,det är det som är så roligt att följa dig och din blogg.Man vet riktigt aldrig vad som händer i ditt liv vid nästa blogginlägg! Många kramar från mig!!! /Jenny

Postat av: angelique

eller hur mamma!? :D kör på! ;) han var riktigt duktig faktiskt! ni får se den live den 28e! :D



tack jenny, jag är väldigt nöjd! och tack för komplimangen av bloggen, det uppskattas :) jag försöker hålla den intressant ;) hehe! följer ju dig och ditt fantastiska familjeliv slaviskt! :D stooor kraaam!!

2011-11-12 @ 12:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback