en dag i parken.

Bloggen har strulat och det blir jag en smula irriterad på. Men vad att göra. Igår var det fest då. Kjerstis 30års fest. Det var super trevligt och spårade faktiskt inte alls. As skönt! Jag och Alexandra var smarta nog att faktiskt hålla oss till rosé och någon öl. Perfekt och pga det så har jag varit super fin i formen idag. Igår kom även Deborah hit så jag var och mötte henne efter att ha sovit minimalt med timmar. Helt och hållet mitt egna fel givetvis. Eftersom det varit typ sommarväder ute så har jag njutit till max igår och idag. Idag satt vi i parken ett gäng typ hela dagen. Det var grymt nice! Mötte sedan upp Deborah som kom från sin utbildning inför jobbet hon ska ha i sommar. Vi shoppade lite mat som hon sedan fick koka ihop. Haha. Gott som fan blev det! Så nu sitter vi och nördar vid varsin dator. Lagom socialt helt enkelt.
Imorgon ska jag och Toy faktiskt sitta i salongen och kose oss. Vi har extra öppet imorgon pga grand prix delfinalen som norge är med i. Vi har en från oss som är med i bidraget så därför gör vi en ganska stor grej av det. Så det ska bli kul att se hur upplägget blir eftersom vi har show i tillägg.
Nä jag ska försöka sova tidigt så jag orkar med mig själv helt enkelt. Kan bli så tråkig stämning annars.

Dagens musik; Madeleine Liljestam - Sanctuary



han var solen när det dagas, han var parken när det våras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback