då var det fest igen.

Jobbdagen igår var ju mer än speciell. För det första hade jag ju inte greppat att det var en helabonnering och för det andra så pajade hela kylaren till våran brusstation. Ett rent jävla helvete och mer jobb. Men det gick ändå bra och löstes relativt snabbt. Och A1 var där och spelade utöver delar av våran show. En mycket speciell kväll alltså. Plus att dom hade fri tillgång till öl, vin och cider. En kul men lång kväll. Blev att sitta kvar lite grann och surra med några stycken efter vi stämplat ut. Och efter det kunde givetvis inte jag och Vegard inte sluta där. Hem till han och Samuel för lite vin och kos på balkongen. Var hemma vid halv 7 imorse. Somnade ganska ovaggat kan man säga.
Upp vid 12 och var ändå pigg. For iväg och mötte Deborah som ska vara här hela veckan. Vi har gått runt och njutit av solen typ. Inte nog med det så hade hon en stoooooor godispåse med sig! Grymmaste! Så nu ska jag lämna henne hemma för att själv gå på 30års fest. Har ju skuldkänslor deluxe men hon ville hellre stanna hemma. Då finns inte mycket att göra. Haha.
Nu måste jag göra mig i ordning för att få lite partymode.

Dagens musik; Lady Gaga - Judas



och vad vet du om gryningen, förrän du mött varje morgon med sömnlösa ögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback