i-landsproblem.

Onsdag idag. Jag har försökt vara effektiv. Sov dock otroligt dåligt inatt trots att jag gick och la mig skaplig tid om man jämför med tidigare nätter. Men för den skull behöver man inte sova bra. Vilket jag absolut inte gjorde. Har drömt så mycket märkliga saker allt från creepy drömmar till drömmar där jag varit arg och irriterad. Men jag kan liksom inte sätta fingret på exakt VAD jag drömt. Det är bara en magkänsla.
Fick dra mig själv upp ur sängen för att bestämma en lite snabbdejt med Deborah som var här över dagen. Hon kommer tillbaka hit nästa vecka för att gå en kurs inför hennes sommarjobb. Ska bli kul att ha henne här omkring faktiskt. Hoppas hon känner detsamma haha.
Drog också till banken för att fixa visa kort till mig. Så man slipper äckel electron. Det ska bli as skönt.
Vi mötte även upp Alexandra som jag sedan skulle gå i lite butiker med. Vi försökte bli kloka på vad vi ska ha på oss under alla dessa fester. Vilket sket sig. Hittade inte alls mycket som föll i smaken. Kanske ska prova en riktigt färgglad tunika från hm, endast 99kr också. Perfekt. Men vi får se. Får ge det lite tid, jag och färg.. Nja. Haha. Ska bara vänja mig vid tanken.
Annars idag blir det inte mycket att göra tror jag. Ganska lugnt och glo på bigbrother det jag har att ta igen. Kanske sticka upp till Alexandra och bara hänga.
Blir nog en chill onsdag trots allt.

Dagens musik; September - Mikrofonkåt



och sa att livet var något enkelt, men jag kunde inte hålla med dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback