ikväll kommer la familia.

Snart är jag färdig med att städa och fixa det mesta innan la familias ankomst. Ser nu verkligen fram emot det! Vill helst att dom ska vara här nu. Så får vi se om det blir som min kära mor sa att efter ett tag önskar jag att dom åkt igen. Men det tvivlar jag starkt på. Idag har jag annars tvättat och mött upp Madde och Toy för lite kaffe och skitsnack. Alltid lika trevligt att möta upp dom såklart. Insåg idag att snart drar dom, på riktigt. Kommer bli tungt att inte ha dom i samma stad och inte ha lika lätt för att ses då som nu. Men vi alla har olika mål med livet och deras var att inte stanna i Oslo något mer. Helt fair faktiskt.
Så kvällen blir att köpa lite frukost till helgen då jag nu inte bara har mig att tänka på. Och självklart ska allt sådant redan vara klart när familjen kommer. Dom är faktiskt gäster. Sedan chilla hemma, kolla lite bigbrother och göra klart för att gå ner mot stationen och möta dom. Kommer väl bli en del snack ikväll och någon öl här hemma eller något, ladda för imorgon helt enkelt.
Imorgon tänkte jag visa dom runt i stan och sedan på kvällen blir det ju Wallmans för show, mat och dryck. Söndag vet jag inte hur mycket vi hinner, har packat en del som jag ska ha med mig redan. För på eftermiddagen tar vi alla tåget mot sthlm igen.
Får se hur mycket jag hinner blogga i helgen. Men tror det är ganska förståeligt att jag inte hinner.

Today is the day.

Dagens musik; The Ark - Breaking up with god



du räknar timmar och tid, av kärlek som du fått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback