helg på riktigt.

Gårdagen blev ju helt klart toppen! Min fredag och allt. Inte nog med att min ipod verkar ha återfått sitt liv utan det delades även ut gratis sushi vid olaf ryes plass! Snacka om topnotch! Tur att jag och Deborah bestämde kaffedejt med Toy igårkväll så vi inte missade sushi utdelningen. Perfekt! Så vi satt och tog en kopp kaffe med Toy tills det började regna. Vilket var himla trevligt att få komma ut och få sig lite frisk luft. Resten av kvällen skrattade vi oss igenom. Vi är ganska sjuka båda två så det är lätt att det blir ett asgarv eller två. Trots att Deborah påstår att jag är sjukast av oss. Vet inte om jag håller med.
Mår lite bättre idag också, tror inte jag har feber. Har helt enkelt inte vågat kolla men det känns iallafall bättre. Snoret kommer jag nog aldrig undan, jag som älskar snor. Så det måste varit ett smart drag av mig att trycka i mig c vitamin.
Hade ju också totalt glömt bort att det är eurovision party hos Anthony och Barry ikväll. Kom på det igår när jag sa till Emma att jag kunde haka på och grilla efter hon slutat idag. Som tur är ska jag ju inte vara hos grabbarna så tidigt. Så hinner faktiskt med båda. Nu när man inte jobbar idag hinner man med en del.
Håller just nu på att tvätta och ska väl skypa med mammilu en sväng snart. Då kan man ju säga att det hinns en del. Och när man mår lite bättre känns det toppen.
Imorgon är en ny dag med nya festligheter men vad det gäller kan jag inte yttra mig förens på måndag. Då jag jobbar också men inte förens sent så det är perfekt. Kommer vara några dagar med fullfart deluxe så hoppas hinna blogga lite iallafall.

6 dagar kvar.

Dagens musik; Hoffmaestro - Highwayman



jag har aldrig varit normal, bara när jag går med dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback