heja tåg.

Nu efter jag packat ner nästan allt och ätit frukost tänkte jag njuta av solen. Det är ju självklart fantastiskt sommarväder bara för att jag vet att jag ska sitta på ett tåg i 6h +! Förjävligt, istället för att sitta ute i solen och glassa hela dagen. Typiskt. Men som jag lärt mig kan man inte få allt här i livet. Tänker njuta så länge jag bara kan innan jag tar mina väskor och beger mig mot stan. Är ju faktiskt tillbaka här i tumba om 2 veckor, även fast det handlar om en dag men ändå. Alltid något. Imorgon är det jobb och även lördag, det ser jag fram emot faktiskt.
Lär ju inte bli någon direkt vardag jag hinner komma in i innan resorna är igång igen. Puh. Men jag har lärt mig att packa väskan iallafall. Om inte annat så lär jag kunna det när jag är klar med den här sommaren.
Hörs igen när jag är åter i tigerstaden igen.

Dagens musik; Salem Al Fakir - Keep on walking



du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam, och alla vill väl ha dig nu...

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

åh vad tråkigt att du inte kan gå! hade ju varit roligt att ses, evigheter sedan sist!

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

ja precis, och det ska jag absolut göra! :)

2011-05-27 @ 13:11:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback