the good time in åre.

Då var jag hemma igen efter en helt sjuk resa i åre. Precis som jag trodde. Jag lyckades stå på skidor i 2 dagar, vilket jag faktiskt var skeptisk till. Trots otroligt kasst väder, regn första dagen (absolut inte det ultimata skidvädret för en ovan..) och alla årstider på en halv dag andra dagen. Dock mega vind hela dagen, så det var inte svinlätt då heller men det gick betydligt bättre andra dagen än första. Lite mer tid på skidor och jag kan det där. Fick faktiskt mycket hjälp av dom som faktiskt kan åka. Tackar alla innerligt som haft tålamod med mig. Haha. För det måste man nog ha ganska mycket av för att orka med mig.
Vi åt goda middagar tillsammans och drack massa gott! Stämningen under hela resan var hur bra som helst. Snacka om guldkollegor jag har. Trivs helt fantastiskt bra i deras sällskap. Vet att många av dessa kommer jag ha ganska bra kontakt med trots att vi inte kommer jobba tillsammans.
Orkar inte ta allt i detalj överhuvudtaget, för det som händer i åre stannar i åre.
Men kan ju berätta vad vi pysslade med lite iallafall, fest fest fest, mat, afterski, wallmans dippan, träffade kändisar såsom Björn Skifs, Loa Falkman, Måns Zelmerlöw och Marie Serneholt. Dock ansåg jag att bara Björn och Loa var intressanta att prata med. Haha. Fick dessutom bära hem en nära vän då alkoholen tagit över totalt. Fick också stor credd och många tack för det efteråt.
Det var mycket som hände under resans gång och det var många mega skratt. Vegard och John-Magnus gjorde t ex parodi på många av oss under middagen. Vilket resulterade i att man nästan skrattade bort allt smink.
Var tidig hemresa igår också, bussen gick kl 06 från åre. Och självklart hade vi en egen abonnerad buss som tog oss till och från flygplatsen i trondheim till åre. Alla kom med, men frågan är om alla verkligen fick med sig alla saker? Haha.
Känner att jag fått ut väldigt mycket av den här resan och glädjer mig till nästa år. För jag ska med! Idag ska jag bara ligga i soffan och återhämta mig och min stackars kropp (som tog väldigt mycket stryk av skidåkningen haha) imorgon är det jobb igen.
TUSEN TACK alla inblandade i denna resa!! Love love love. Önskar att fler kunde få känna den här gemenskapen som vi har.

Dagens musik; Black eyed peas - I gotta feeling



försonad med min karaktär, för jag har aldrig kunnat säga nej till någonting som helst...

Kommentarer
Postat av: Jenny

är dålig på att kommentera men håller koll på dig :) Nu måste jag ju bara säga att du är skitsnygg i håret (igen) Värsta bruden! Hoppas du har det bra ,Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback