snart vår.

Fredag och till en början oplanerad. Vaknar helt okej tid, kunde sova fantastiskt bra inatt by the way. Så jag gick upp och började med frukost och dylikt. Då ringde Toy och tyckte vi kunde ses en sväng nere på stan eftersom hon ändå skulle klippa sig och kolla scarfs som vi ska ha på oss på bransjekvällen nu på söndag. Sagt och gjort mötte jag upp en nyfrisserad Toy (svinsnyggt för övrigt) och vi började sökandet. Och det är, allt som oftast inte lätt, när man har en tanke och en bild framför sig. Brukar liksom inte bli riktigt som man tänkt sig. Som vanligt när jag är med. Men jag tror ändå detta blir bra! Kul om inte annat och jag ser verkligen fram emot att få jobba på söndag!
Så i ett soligt oslo gick vi runt och letade och hittade någorlunda som vi tänkt oss.
Sedan gick hon vidare på jobb och jag hem. Bestämde mig när jag kom hem att jag kunde följa med Emma mfl på sushikväll hos en av tjejerna. Men blir nog inte där hela kvällen för jag är ganska trött kan man säga. Har ju knappt sovit på två dygn och äntligen inatt gick det bra. Så ska försöka värdera det lite högre ikväll med tanke på jobb imorgon.
Annars händer det inte speciellt mycket i min värld. Ser fram emot nästa vecka söndag då vi drar till åre. Kommer bli såååå fett! Och helgen efter det kommer jag hem en sväng. Hur länge och hela den biten är ännu oklar men biljetten till sthlm är bokad och klar.
Hemlagad sushi ikväll ska bli spännande måste jag säga.

Dagens musik; Takida - Halo



och hennes nya fina vänner, tror de vet var hon kommer från...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback