ibland är det inget speciellt.

Blev som vanligt ett långt skype samtal med mammilu igår men det är alltid bara roligt. Och snart kommer jag hem och hälsar på. Kommer kännas jätte bra.
Men först vankas åre! Och jag har packat det mesta inför resan, men det är fortfarande en del kvar. Läääängtar. Fast innan åre är det ju såklart jobb. Ska snart börja gå mot jobbet, måste även lämna in nya skattekortet som jag fick i dagarna. Känns ganska bra att det gick så fort, så slipper jag skatta 50%. Hade känts ganska surt.
Annars händer det inte alls mycket mer. Jobb och längta till åre. Thats it. Om inte något annat märkligt dyker upp, vilket jag tvivlar på.
Hoppas att min lillebrur fick en fantastisk födelsedag med sin 42" platt-tv och studentskiva. Jag hade varit ganska nöjd iallafall.

Dagens musik; Oasis - Wonderwall



och jag undrar vad som händer i vår del av stan...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej på dej. Jo han är nog nöjd med sin "lilla" present. Satan va stor den e....Här är det kaos med ombyggnad mm. Är nästan svårt att försöka jobba som vanligt... Ha de. P

2011-03-17 @ 15:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback