håkan hellström på sentrum scene.

Dagen på stan igår var väldigt bra faktiskt. Hoppas att tim också tycker det. Han shoppade loss lite på rean och så vandrade vi runt en del. Men kan säga att efter ett par timmar så blev det ganska kallt. Middag på subway och sedan hem för lite chill, vin och göra oss klara för wallmans. Teasade honom med att han fick se knappt halva showen. Blir roligare om han får se hela när resten av familjen tänkte komma hit.
Så vi stannade där tills det var dags att gå hem och sova.
Jag är nöjd med dagen igår så jag hoppas att han känner detsamma.
Idag är det, the big day! Håkan Hellström på sentrum scene ikväll!! Kommer bli så sjukt bra! Nu är det faktiskt bara 4 timmar kvar innan dörrarna öppnas. Det är kärlek och lycka om något.
Och beroende på när spelningen slutar kanske vi drar oss upp till jobbet även ikväll. Det är ju sista kvällen tim är här så vi ska ta ut det maximalt. För imorgon vid den här tiden sitter han på tåget hem igen.
Tycker det har varit hur bra som helst att ha honom här. Riktigt mysigt.
Hoppas vi hinner ta en promenad nu på eftermiddagen i det härliga vädret. Det kan liksom inte bli så mycket bättre idag, strålande sol och någon plusgrad, ledig, tim är här OCH håkan hellström. På samma dag! Kung.

Dagens musik; Håkan Hellström - River en vacker dröm



du bad mig ta kärlek lätt som en vind...

Kommentarer
Postat av: Zarah

Haha jag vet!! Jag ar alldeles utom mig ju.. Du ar ocksa varmt valkommen saklart :D Ha en trevlig lordag

Postat av: Maria - fashionstars ☆

ja det är riktigt härligt :)

knät har jag känt av lite, men klart mindre än vad jag trodde

2011-03-06 @ 13:49:54
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback