grattis toy.

Oj jag har visst uppdaterat väldigt dåligt ser jag. Haha. Men det får man ta när man jobbar och så vidare. Bransjekvällen var super skoj! Men man var väldigt trött efter 14 timmars jobb faktiskt. Och gästerna var lite svårjobbade men annars var det helt lugnt. Trodde helt klart att det skulle vara helt galet. Men inte det. Så var det kvarsittning efter jobb också men när man stämplar ut kl 04 och alla redan är ganska dragna och man är trött så orkar man inte så mycket. Så det fick bli två öl och sedan hemgång. Eller hem och hem. Jag hade trott hem. Vegard tyckte inte samma sak eftersom dom köpt pizza som dom skulle göra i ordning. Följde med och var social med dom och lyckades somna på soffan dessutom vid 7-8 snåret på morgonen. Fast jag var inte ensam så det var lugnt. Gick hem ganska tidigt eftersom det var heeelt strålande väder. Mötte upp Toy för kaffe, promenad och hämta en snowboard hon ska låna till åre. Jävligt skön dag. Avslutade med sushi, solsidan och big brother i soffan hemma sen. Kan inte bli så mycket bättre. Efter det så ringde Vegard och sa att jag var varmt välkommen att se film hos dom. Så jag pallrade mig dit och glodde film tills klockan var 3 inatt. Ungefär som det brukar då. Börjar bli en vana.
Och idag fyller så självaste Toy år! STORT grattis!! Så jag har köpt lite diverse saker, typ "first aid kit" till åre och lite så. Tror det går hem iallafall.
Har varit uppe sedan tidigt imorse eftersom jag skulle på en såkallad audition på ett hotell här i centrum. Man får alltså 5 min på sig att berätta om sig själv och varför man ska ha jobbet. Har sökt som nattreceptionist. Han sa att han fått väldigt bra intryck av mig och så. Kan vara lovande. Får svar senare idag eller innan lunch imorgon om jag får komma på intervju. Så vi får se.
Annars idag, jobb, russefest. Så jag ska gå mot jobbet snart då jag börjar kl 13 idag.
Som ni ser så har det inte gått någon nöd på mig senaste dagarna. Och värre blir det inte direkt. Åre på söndag!!! Helt galet. Jag längtar som fan.

Dagens musik; Rasmus Seebach - Natteravn



som den där studentfesten hos miljonärsonen med trumpeten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback