efter nästan 4 månader är jag i tumba igen.

Då var man hemma i gamla tumba igen. Känns jätte skönt att få träffa familjen igen och bara få vara hemma med allt serverat. Haha. För jag kan inte säga annat än att det är lite speciellt att komma hem igen. Så igår blev det thaimat och jag och pappilu hann knappt komma in på stället innan jag fick frågan om jag var tillbaka här igen från norge. Haha. Illa att vara igenkänd på sådana ställen kanske.. Men lite kul också med tanke på att jag inte varit hemma på 4 månader.
Mys i soffan innan jag var helt död och gick och la mig i MIN säng. Gud vilken känsla. Dock sov jag lite sisodär, tror jag börjar bli sjuk samt att jag nog inte riktigt landat ännu. Så nu under dagen har jag bara legat på soffan med mammilu som är hemma och är sjuk stackarn. Jätte skönt att bara koppla av. Efter vi ätit middag tänker jag åka över till Jimmy och ta igen lite tid.
Helt enkelt en bra start på min vistelse här hemma. Kommer nog bli en trevlig tid hemma, om inte än men väldigt stressigt. Men jag gillar tanken.

Dagens musik; Magnus Uggla - Stockholms heta nätter



jag vill se dom där skyarna igen, jag vill försöka igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback