dyr men fantastisk dag.

Återigen en mycket bra dag. Trots att klockan stod på 06.15 pga min tidiga tandläkartid imorse. Som för övrigt ruinerade mig deluxe. Kanske var bra att jag fick pengar över från åre.. Inte nog med det ville dom ta mig till en tandhygienist som endast skulle sluta på ca 1000kr. TACK men NEJ tack! Det får bli en annan gång.
Slutar ju givetvis inte här, jag var tvungen att fixa nytt pass in case of att jag får för mig att inte åka inom norden så har jag det klart. Så tack och hej alla sparade pengar! Jag som trodde att jag skulle ha spenderbyxorna på mig i helgen. Knappast.
Men avslutade dagen helt fantastiskt genom att åka och hälsa på i skolan, mitt gamla jobb. Jag insåg mer idag att jag saknar det. Men shit va några timmar försvinner fort när man har sååå många att prata med. Och alla barnen sen! Hur mysigt som helst. Hälsade på min klass som nu gått och blivit 3or. Och vilken respons! Fick en meeega gruppkram av hela klassen som sedan hade tusen frågor till mig om mitt liv i oslo.
Fick också frågan om jag inte kunde flytta in en säng i klassrummet för att bo där. Jag svarade att jag skulle ta upp det med rektorn och se om jag kunde göra så. Att få den energin är helt otrolig. Jag saknar min klass något sjukt. Hoppas jag hinner åka dit en sväng nästa vecka också för att hälsa på.
Man vet inte vad man har förens det är försent. Dock är det ju mitt val att flytta till oslo, och det trivs jag ju också med. Idag var det andra bullar.
Sedan skulle jag åkt ner på handbollsträningen också, men det blev inte alls av. Jag kom hem och dog, bokstavligt talat. Och middagen serverades samtidigt som träningen började. Träffar ju dom viktigaste från laget på lördag i och för sig.
Tror att man får infinna sig i att vissa planer inte blir som man tänkt sig bara. Är sjukt nöjd med den här dagen, om min förkyldning vill ge med sig och inte öka som den gjort nu ikväll. BLÄ!
Men imorgon hela dagen är det att hjälpa Jimmy och Linda med deras flytt. Ska bli kul. Och på kvällen ska jag till Cissi för middag med några av dom gamla tjejerna. Drinkar och vin, kan sluta hur som helst.

Dagens musik; Rihanna - Don´t stop the music



det finns ingen poäng i att vara fri, det finns inget att göra åt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback