hejdå oslo, hej sthlm.

Heja mig om 1h är det jag som är påväg mot flygplatsen! Gillar tanken faktiskt. Hoppas bara på bra väder såklart. Här har det varit sådär. Till och med så pass trist och kallt att jag totalt glömt bort att det faktiskt är sommar. Visst nu är jag extrem och fryser ofta. Men när man inser mitt i packningen att man faktiskt borde ta med sig sommarkläder är det något som är fel. Vi hade nog våran sommar där i maj helt enkelt, thats it. Så nu håller jag givetvis tummarna för stockholm. För man vill ju inte ha en bleksommar iår igen. Nej fy fan! Jag vill kunna njuta som alla andra gjorde förra året hemma.
Så nu återstår bara sista med packningen och sedan är det jag som vandrar mot stationen och vidare till flygplatsen. Tror jag kan det här nu faktiskt med att resa. Iallafall den sträckan. Ska bli spännande att flyga till kirkenes senare, något nytt liksom.
Så nästa gång jag bloggar så är det i tumba. Mina gamla hoods.
Nu sista med packningen.

Dagens musik; Coldplay - Viva la vida



han såg så paff ut när han blåste och ingen jublade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback