imorgon till sthlm.

Sådär, då var sista utstämplingen även för mig denna period gjord. Blev en kortis på jobbet idag bara, vilket var kanon skönt. Vi hade ju gjort klart allt igår. Så nu är även kontraktet för nästa säsong påskrivet och klart. Känns kanon bra, så nu kan jag ta lite semester utan att ha något sådant att tänka på. Och imorgon åker jag till stockholm igen. Det känns bra om något faktiskt. Så om 24h är det jag som befinner mig hemma i tumba. Hoppas på kanon väder så jag kan vara lika brun som Vegard som varit i spanien 1 vecka. Haha. Chansen är ganska liten men då kanske man inte är blekast i stan direkt.
Då är det bara sista med packningen kvar och sedan chilla. Jag är hur trött som helst trots att jag somnade tidigt igår och sov länge. Resten av dagen får bli som det blir helt enkelt.

Dagens musik; Veronica Maggio - Mitt hjärta blöder



jag vet, det låter konstigt när jag säger det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback