sol = energi.

En ny dag i tigerstaden. Vi har fantastiskt väder ute och bättre ska det tydligen bli. Kan ju inte begära mer! Har varit iväg och fikat med Vegard och hans pappa innan det var dags att lämna hans pappa vid flytoget. Väldigt skönt att sitta ute och bara njuta av värme och sol.
Ska ju snart iväg på den där intervjun som jag hoppas går bra såklart. Men har inga större förväntningar då man lätt blir besviken då. Göra sitt bästa så får det bära eller brista helt enkelt.
Efter det så blev det musikal iallafall, the producers. Ska gå med Vegard och John-Magnus så det blir kul! Planerna fram över är nog bara att steka i solen. Förhoppningsvis jobb på lördag.
Måste börja packa inför Istanbul snart också. Nu börjar nerverna sätta igång vid tanken av den resan. Men det ska väl gå bra, hoppas jag!

Dagens musik; Håkan Hellström - Tro och tvivel



dom gick i land, och jag flöt iväg, det här är min tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback