snart stockholm igen.

Idag har det också känts konstigt. Men nu vet jag ju också att jag åker hem om någon dag. Känns faktiskt skönt. MEN jag är så stressad jämt. Hatar att vara såhär stressad. Insåg idag när jag tvättade håret att jag tappade huuur mycket som helst, antingen är det stress eller en tillfällighet. Vad vet jag? Hoppas kunna stressa ner lite i sthlm iallafall. Fast av tidigare erfarenheter så blir det ju inte så. Ska iallafall försöka.
Ska då också lägga upp bilder på facebook när jag väl kommit hem. Från istanbul och härifrån bland annat. Har just nu varken tid ork eller lust.
Idag var det att köra det sista på jobb. Lagret samt inventering. Så nu är vi klara, eller vi ska in imorgon och ta det pyttelilla kvar samt skriva på kontraktet för nästa säsong. Skönt att börja om fast på ett gammalt vis kan man säga. Liksom som en restart.
Har faktiskt börjat packa inför resan. Helt otroligt men jag är snart klar. Fast det känns som att jag tar med mig lite för mycket. Plus att jag måste tänka på att jag ska till kirkenes och festival och inte kommer hem till lägenheten emellan. Så jag är suuuper kluven med hur jag ska göra med allt. Om jag ändå ska tillbaka till sthlm senare funderar jag på att dumpa mycket där och bara ta med mig det viktigaste till kirkenes/lakselv. Då gäller det också att jag åker tillbaka till sthlm ganska fort efter ankomsten i oslo från midnattsrocken. Men det löser sig.
Så imorgon, kort jobb, kontrakt skrivning, packa klart och sedan bara chilla. Och troligen träna med Deborah. Sedan är det mot gardermoen och arlanda/sthlm. Känns kul faktiskt.

Dagens musik; Lady Gaga - Telephone



till mig själv, till andra och till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback