massor på gång, som vanligt.

Ja och som jag tidigare skrivit så får bloggen stå och eka tomt när solen lyser. Så även dessa dagar har sett så ut. Har egentligen inte gjort så mycket mer än att ha stekt stekt och stekt. Alltför att jobba upp en ruggig bränna. Hoppas också jag lyckats. Lyxade även till det i onsdags med att ta med Elin till Mosebacke där resten av tumba gänget var. Hon och jag hade dejt hela onsdagseftermiddagen så jag plockade henne när hon slutat jobbet och sedan åkte vi in till stan och mötte upp dom andra. Det var helt fantastiskt mysigt och verkligen en typisk sthlms sommarkväll. Det enda vi kunde begära var att alla skulle vara lediga dagen efter så vi kunde njuta maximalt. Men den stunden som blev var hur bra som helst. Har hunnit med lite shopping också men kanske inte så mycket jag skulle önska. Blev lite stressigt då jag väntade att Sarah skulle komma efter hon ätit middag. Klippte både mig och mammilu skit snyggt och umgicks lite. Har saknat henne verkligen. Så det kändes skönt att hinna ses lite extra.
Får se vad Vegard säger nu när han får se hur det blev. Det var ju åt det här hållet som han tänkt sig men som inte hunnits med. Själv är jag mer än nöjd! Som vanligt! Lyckades även färga lite idag också får se imorgon hur det blev.
Nu drar det även ihop sig till min resa. Vegard har hunnit ringa mig typ dagligen och uppdaterat status för hurvida han köpt tält, beställt dricka, väderrapport, hur vi gör när jag kommer fram och vad jag ska ha med mig. Så jag är nog mer än beredd för den här resan. Kommer bli sååå roligt och som jag ser fram emot det! Helt galet.
Men först återstår ett par dagars jobb med start imorgon. På sthlms mässan, liknande arbete som i istanbul. Tror jag iallafall. Det är min uppfattning, men det visar sig imorgon.
Vilket betyder att jag är nykter i helgen och ingen lida contryfestival för min del. Fast om jag ska vara ärlig så känner jag verkligen inte för det ändå. SÅ 2007. Haha.
Nä nu har jag laddat min ipod (som förhoppningsvis funkar) med ny musik och mer batteri för dessa dagar. Ska ju åka kommunalt så då behövs det trots korta sträckan.
Imorgon kommer även Toy hit och ska grilla med oss. Kommer bli trevligt.

Dagens musik; Pink - Raise your glass



inatt finns ingen väg tillbaks, ingen alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback