we will rock you.

Det hände något med bloggningen här märkte jag..! Den dog. Igår hann jag faktiskt inte, först jobb ett par timmar och sedan bara hem och skifta kläder för att tagga järnet till We will rock you. Och vilken fantastisk musikal!! GAH! Reidun som tidigare jobbat hos oss var självaste Killer Queen. FY fan så bra hon gjorde rollen! Passade henne perfekt. Så man kunde helt enkelt inte vara besviken. Väldigt glad att vi fick möjligheten att få se genrepet faktiskt. Emma verkade också väldigt nöjd med kvällen så det var kul! Trots att hon var omringad med wallmans folk. Själv kände man sig som hemma.
Jag och Annsi fixade oss hemma hos mig innan vi mötte upp alla på international som det heter, en bar jag aldrig mer vill besöka frivilligt. FY FAN för den servicen!! Dom var 2 st som jobbade hade inte jätte mycket folk och det tog lätt 10-15 min att få sin beställning. För det första såg dom fruktansvärt förvirrade ut när man beställde och för det andra gick det MEGA långsamt. Nej usch! Illa, riktigt illa. Samuel tyckte att jag var lite väl bitter och lite besser för att själv vara bartender. Seriöst, herregud va dåligt det var.
Tur att resten av kvällen blev betydligt mycket bättre. Kanon show, kanon sällskap och kanon öl.
Idag var det jobb som gällde och väntan på att den där rackarns Toy tänkte komma tillbaka till stan. Cool lugnt på jobbet och skönt att få tillbaka henne nu, ordningen återställd. Tack.
Så imorgon är det fika med Madde och Toy som gäller. Säkert 2 veckor sedan sist tror jag.. Så nu jävlar. Haha.
Jobbar ett par timmar imorgon också och på lördag. Jag ska inventera allt och ha mig så det är nice. Hellre det faktiskt än kass lön på ett dagis. Tyvärr.
Hoppas hinna se sveriges semifinal imorgon, tveksamt om jag hinner det men jag hoppas! Viktigt som fan. Fransmännen är tuffa som bara den.

Dagens musik; Queen - I want it all



och alla har kriser, korsar avenyn på rullskridskor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback