tumba, oslo, hemsedal.

Ja mitt inlägg igår var ju mer än galet. Usch tog evigheter. Men det är ganska kul att kunna gå tillbaka ändå. Läste ju nästan igenom hela förra året och det var mycket man glömt. Insåg ganska fort att 2010 inte alls var mitt år. Fortsatte nog med skiten från 2009 helt enkelt. Därför känner jag att 2011 ska och kommer bli ett positivt år! Hoppas det iallafall. Ska göra mitt yttersta för att få det att bli så grymt jag kan ha det.
Kan säga att det har börjat äckligt bra! Om året börjar så här bra är jag orolig att det slutar värre. Eller alternativt sjukt bra. 50/50 chans liksom.
Börjar med att jag har en kanon nyår och får umgås mycket med mina vänner. Åker hem ett par dagar för att försöka hinna med så mycket som möjligt. Vilket alltid kommer gå, sådär. Men imorse fick jag ett uppiggande samtal från restaurangchefen. Jag kan säga att jag flög upp ur sängen och visste väl inte riktigt vart jag skulle göra av den energin som flög ur mig! Kändes lite som att vinna på lotto. Eller så här bör det kännas att vinna iallafall. Fick då veta att jag åker till Hemsedal på skidresa från söndag-tisdag! Allt betalt och klart!! Det enda vi behöver ha med oss är fickpengar. Huuur grymt är inte det!? Ska få åka med Toy också så det blir ju galet bra!
Vi hade nämligen en san miguel tävling i baren som inte riktigt funkade som vi ville så det blev väl lite lottning mellan oss i baren. Så vi två fick åka! Jag är såå jävla glad! Kände på mig att jag skulle köpt skidkläder redan förra året innan sälen.. Attans.
Nu har jag med all rätt att vara glad åt att få börja ett nytt år med lite tur! Plus att jag imorgon ska få börja bo i nya lägenheten. Jag säger bara lycka. Och vi har tv i lägenheten. Haha. Kunde inte börjat bättre.
Det här året ska bli mitt år.

Dagens musik; Håkan Hellström - 2 steg från paradise



ingen mer abrakadabra, inga råd från er generation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback