tråkig, mycket tråkig torsdag.

Torsdag och ingenting har hänt eller kommer att hända idag. Jätte trist! Snacka om att det är tråkigt att gå och vara ledig för länge. Har drömt en massa märkliga saker inatt också. Förstår inte hur hjärnan fungerar ibland. Hur den liksom sätter ihop allt till dessa drömmar. Jätte konstigt. Vissa saker vill man drömma och vissa saker önskar man ens inte kom in i hjärnan. Eller om det ens gjorde det från början.
Så idag har jag inte gjort nånting vettigt, alls. Eller jo, jag har pratat på skype med Elin. Får sådan energi av henne! Så härligt att få prata med henne igen, update om thailand och annat kul och vardagligt. Tycker det är så trist att vi inte bor närmare varandra. Men det lär inte dröja ett halvår innan vi pratar på skype igen iallafall. Haha duktiga tjejer här! Saknar henne massor.
Och mer idag? Ska nog fortsätta att inte göra något vettigt. Kul va? Mycket spännande stad man bor i. Not. Finns ingenting att göra, eller inte något jag kan komma på iallafall, förslag är mer än välkommet.
Imorgon ska jag ta mig till det där jävla skatteetaten. Hoppas på vettigare människor där imorgon, vilket det inte lär vara. Kanon kul.
Ska väl ge mig på det här med ljudkablarna från datorn till tvn också, bild får jag men inget ljud. Typiskt. Jag som är helt fantastiskt teknisk också.

Dagens musik; Band of horses - The funeral



jag måste skriva om mitt slut, du läser mig som en öppen bok...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Men hallå!!! det är ju skit enkelt följ bara den vita sladden...... HaHaHa den va bra va. Nä kolla med Tim han har nog bra ideer. Puss o kram. P

2011-01-20 @ 17:59:47
Postat av: angelique

hurru du, den vita sladden har bara med internet att göra förstår du! vi fick helt enkelt köpa en annan sladd så nu BÖR det funka! vi har inte vågat testa än.. plus att det är handboll på tv ;) går IKKE att störa då! Puss å kram

2011-01-20 @ 20:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback