söndagsaktiviteter.

Dagen på jobbet igår gick verkligen i vågor, kände direkt när tabletterna gick ur kroppen. Överkonsumerade vatten och körde på. Va som tur var inte speciellt mycket att göra uppe hos mig och David, annars hade jag nog svimmat eller liknande. Men nu gick det ju bra så no more about that. Förutom den lilla detaljen att jag, David och Toy blev inlåsta/larmade på jobbet när vi skulle gå, tackar. Haha. Och eftersom treon höll i sig när jag var på g hemåt, och fick jag syn på många trevliga ansikten inne på champoo så fastnade för att prata. Och följde senare med till john magnus och lite efterfest. Inget stök alls med tanke på hur jag mått. Dock räddade jag nog hela efterfesten med att lösa elproblemen vi fick. Hela lägenheten blev helt svart och alla säkringar i lägenheten var igång. Killarna yrde runt som små höns fulla som ägg men löste ingenting. Så jag och Mari gick för att kolla vart huvudsäkringen var då jag får syn på en dörr i korridoren som ser ut att leda till elprylar, vilket var rätt tänkt. Helt enkelt upp med den säkringen och vi hörde jublet i lägenheten igen. Problemet löst. Vilket nyktertpucko som helst hade nog klarat den ekvationen.
Sen idag har jag och emma vandrat till jernbanetorget och tillbaka av olika anledningar. Mött upp hennes vän Lars för att inhandla allt som gick i mat väg. Fy fan. Jag har nog inte käkat så här mycket på väldigt väldigt länge. PUH! Pizza, sushi, godis och cola. Alltför att det är söndag. Självklart också se solsidan, time out och som jag lovat Lars, repmånad. Grym film för övrigt. Både lång och kort söndag idag helt enkelt.
Nu måste jag börja fundera på hur jag vill att morgondagen läggs upp. Jag blir ju faktiskt sjukt gammal imorgon.. Så imorgon är det min dag. En tårta med lakritsnappar men utan grädde? Vad sägs som det? Haha. Det löser sig imorgon. Bara min hals blir något bättre så jag slipper tänka på den iallafall.

Dagens musik; Black eyed peas - The time



jag har lurat mig själv, för många gånger nu...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Grattis hjärtat på födelsedagen!!!!!!! Hoppas att du mår lite bättre så att det smakar gott med lakrits nappar...men det gör det väl jämt....

Puss o kram. P

2011-01-17 @ 09:06:29
Postat av: angelique

taaack!!! :D jag mår mycket bättre faktiskt så det är skönt! :) och yes lakritsnappar smakar alltid väldigt gott ;) Puss å kraam!

2011-01-17 @ 14:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback