nyårsafton på jobb.

Jag var förväntansfull till att få jobba på nyår faktiskt. Nyår är annars väldigt överskattat så det var skönt att slippa bekymra sig. Plus att ha delar av gänget på besök gjorde det hela lite lättare. Det tråkiga var ju att man hade så mycket att göra så det blev svårt att umgås.
Det gick bra allting på jobbet jobbade ju endast 15 ½h igår så man var ju inte piggast i stan när man stämplade ut kl 04.30. Men att få byta om till lite finare kläder och se alla som var kvar vara så uppklädda gjorde det lite lättare att stanna kvar till klockan nästan blev 8. Men det bästa är ju att man mår bra idag, det är inte vanligt för att vara jag. Mådde i och för sig bra efter förra nyår också men det var skillnad.
Så precis när klockan slog tolv sköt vi ut konfetti bomber och skålade på scenen medans artisterna sjöng den klassiska "happy new year" med lite snömaskiner och dylikt. Det blev faktiskt jävligt coolt att stå där med all publik sjungandes med. Inte alls bitter över att ha jobbat nyår, verkligen inte.
Så nu blir det att svida om för att gå in på jobbet. Haha. Japp true story! Vi måste in och städa samt inventera det sista. Känns ändå väldigt bra då det är så många dagar ledigt nästa vecka.
Ska väl så småningom vid tillfälle komma med en årssummering också. Men det får bli när jag är tillbaka ifrån Tumba. Åker ju tillbaka imorgon med gänget. Tillbaka till oslo den 5 januari för att komma till nya lägenheten. Magisk vecka alltså. Haha.
Hoppas eran nyårsafton blev minst lika bra som min! Jag är nöjd.

Dagens musik; Pink - Fucking perfect



vad är det som krävs för att stanna kvar, som inte är säker men aldrig tvivlar...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltid lika roligt att läsa om dina vardagliga äventyr! Jag är lite dålig på att kommentera bara men vill nu passa på att önska en God fortsättning på nya året och ser fram emot att läsa om allt du hittar på i år :)

Kram Jenny

Postat av: angelique

härligt att höra jenny! :) känns kul att man roar någon :P ska uppdatera så ofta jag kan med vad som händer! god fortsättning till dig med! kram kram

2011-01-02 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback