mycket handboll nu va.

Tänkte faktiskt slänga in ett inlägg denna fredagskväll, fast min pappilu befinner sig i egypten och inte kan läsa mina inlägg hoppas jag att det faktiskt finns fler som läser? Eller? I sådana fall, kommentera lite!! Känner att lite feedback och kanske vad ni vill läsa om i min blogg hade varit på sin plats.
Jaja några timmar fick jag ihop idag, fast ändå känns det som att jag mest gick runt och lallade och snackade med folk. Kanske var det så? Fast jag fick ju gjort det som skulle idag, annars hade jag ju inte fått gå hem. Eller jo det hade jag nog men då hade jag haft allt kvar imorgon.
När jag insåg att jag faktiskt skulle hinna hem till den viktiga semifinalen sverige-frankrike fick jag bråttom. Så bråttom att jag faktiskt tog trikken som jag passade precis när jag gick förbi hållplatsen istället för att promenera som jag annars gör. Och hann knappt få av mig jackan innan tvn var på och jag satt bänkad. Lagom till andra halvlek. Och vilken match! Synd att jag missade första, MEN det är ju faktiskt andra halvlek som är avgörande. Vilket man verkligen kan säga den här matchen. Trist att dom torskade men det hade jag tyvärr på känn redan innan. Sverige tar brons istället, för spanien bör inte vara några problem så bra sverige spelat den här turneringen. But you never know.
Så det är alltså frankrike-danmark i final och bronsmatchen sverige-spanien. Danmark matchen var också spännande, fast där hade jag också på känn att danmark skulle klara det. Trots spänningen.
Jag har analyserat båda matcherna med mammilu nu på facebookchatten. Och som vanligt hade vi ungefär samma tankar om allt. Men tror verkligen på sverige i framtiden om det fortsätter såhär och alla är hela.
Känns så skönt att kunna prata med mina föräldrar på det sättet. Men jag saknar dom, jätte mycket ibland. Typ som en dag som denna. Hade varit skönt att sitta med mammilu i soffan ikväll.
Imorgon fick jag bestämma lite själv när jag skulle in på jobb då inventeringen fortsätter, men tänkte iallafall komma in någorlunda tid. Annars no plans. Ikväll blir det kos i soffan med en schysst film.

Dagens musik; Queen - Don´t stop me now



många morgnar bakom kyrkan, men jag har inte mött boubacan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback