inte mycket att komma med.

Idag har jag jobbat ett par timmar. Vi roddade upp baren, beställde varor och plockade bort allt julpynt i lokalen. Så några timmar blev det iallafall. Kommer tyvärr inte jobba imorgon vilket jag tycker är trist. Hade gärna gjort det. Nästa gång är på lördag. Men men shit happens. Det kommer lösa sig snart. Annars blir det tufft för plånboken, eller snarare sparkontot.
Annars har det inte hänt mycket, jag och Emma var iväg för att byta våran sladd som ska gå från tvn till datorn så vi kan glo på film. Jävligt nice.
Och äntligen kom Emmas chef med våran dammsugare och bord så nu glänser lägenheten, eller ja nästan iallafall. Var rätt äckligt här innan. Blä, så det första jag gjorde när jag klev upp var att dammsuga.
Kommer inte heller åka hem som jag planerat men det kommer. Jag hade tänkt att åka hem väldigt snart men när får vi se helt enkelt. Ska försöka komma hem när min brur fyller 20år. Vore jätte kul! En liten förvarning kommer jag med.
Nä tvn nu alltså, ingen handboll idag. Svintrist! Ska bli skönt att börja köra handboll igen från och med nästa vecka. I need it.

Dagens musik; Moneybrother - Golden lonely



alla försöker bli av med leran från göta älven, som satt sig på själen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback