stress, på gott och ont.

Okej stressen kan börja, eller kände det redan igår. Har en väldigt viktig intervju idag, gruppintervju till och med. Det här jobbet vill jag verkligen ha! Eller iallafall hoppas jag att det är som jag tror. Mer får jag veta idag såklart. Det dumma är bara att jag försökt få tag i någon ansvarig för det här i ca 2 dagar utan resultat. För självklart ligger den här intervjun på den enda dagen jag är inbokad att jobba. Och givetvis samma tid som när jag börjar. Men som tur är har jag fantastiska Toy som redan nästan fixat allt så jag kan gå på intervjun iallafall. Heeelt underbart! Hade känts dumt att tacka nej. Helst hade jag ju sett att det blivit på en annan dag. Man kan inte få allt här i världen.
Så jag ska alltså snart iväg på den här intervjun och sedan stressa till jobbet och hoppas att jag hinner få i mig nå käk innan dörrarna öppnas. Tveksamt men jag hoppas!
Annars igår så träffade jag Toy och hon lagade en väldigt god middag, lax med vildris mm. Efter sjuuukt mycket youtube tittande, på precis allt. Så gick vi över till Tobbe som skulle få sitt hår färgat, eller snarare slingat. Dock blev vi inte långvariga eftersom vi kände att vi var ganska trötta. Skönt dock att ha sällskap nästan hela vägen hem nu när Henke har flyttat också.
Höll nog faktiskt på attt frysa ihjäl på riktigt för inatt sov jag med dubbla täcken. Så det så Toy!! Där fick du för att vi höll dig sällskap hem. Haha.
Imorgon ska jag troligen fika med en kompis från mallis när hon slutat jobbet. Annars är det nog inte mer spännande än så.
Skid-vm börjar idag och jag håller fortfarande tummarna för att jag kan åka dit en sväng.

Dagens musik; Rasmus Seebach - Lidt i fem



som om jag hade nåt bättre för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback