solig lördag.

Igår var jag så jävla sliten efter dom två russefesterna som hade varit. Kändes verkligen efter att vi stämplat ut efter dryga 11 timmars passet igår. Ingenting gick som det skulle för mig igår, men idag är det en ny dag och nya tag. Trots att jag fått minimal sömn pga olika orsaker så ska jag shape it up och köra på. Som tur är har jag David med mig idag så det är skönt. Mer än så blir det inte idag helt enkelt.
Imorgon är det den heliga söndagen och inget är spikat men jag och Toy kanske ska laga någon smarrig middag och så får vi se.
Är så avis på några kollegor som ska upp till Kirkenes imorgon och vara borta ett par dagar. Jag vill också.. Men dom får ha kul åt mig helt enkelt.
Juste, intervjun igår gick jätte bra men som jag trodde så var det på provision och jag tackade nej direkt. Inte alls min grej.
Nu mot jobbet. Tackhadebrahej.

Dagens musik; Håkan Hellström - Båda sidor nu



för o kunna säga, att jag snart går i rännstenen...

Kommentarer
Postat av: Mammilu

Det kommer fler jobb!Du e så bäst!!Å jag vet att du fixar biffen! ;) Älskar dig!!

2011-02-21 @ 00:19:51
Postat av: angelique

bästaste du!! :) hoppas verkligen det! älskar dig med!

2011-02-21 @ 01:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback