russefest nr 2.

Och inte har det slutat snöa minsann. Suck.. Tur att jag fyndat 2 par vinterskor förra veckan då. Eller som Madde sa igårkväll "Du och Toy köper vinterskor NU och har gått i sneakers under hela vintern..? OCH ni har INTE slagt ihjäl er!? Jag fattar inte.." Då hade jag iallafall Maria på min sida som kontrade med "Men det är ju nu det är billigt" Haha ja det är faktiskt sant. MEN jag går faktiskt året om i sneakers.. Så dom sneakers jag bytte ut med mina nya var faktiskt fodrade... För mig har det inte varit så viktigt med några kängor eller så. Sneakers funkar alltid. Min mor har nog rätt i att jag är ett stadsbarn trots allt.
Gårdagen gick kanon bra! Dom var så städade så, jag som var på hugget haha. Skönt att vara tillbaka på jobbet faktiskt! Så ikväll är det russefest nr 2. Kommer nog gå bra det med, och annars, så gör det de inte.
Så nu ska jag faktiskt gå och möta upp Madde och Toy för en långlunch/fika. Precis som alltid. Man kan inget annat än att gilla dom så är det ju bara. Men säg inget att jag har sagt det, då kanske dom tror att dom är bäst. Haha. Närå, kommer bli en bra dag helt enkelt.
Imorgon ska jag på en intervju till, men tror att även det är för ett provisionsjobb. Trist.

Dagens musik; Express - Christina Aguilera (Soundtrack till Burlesque)



som en del måste bli, för att fatta vad som betyder nåt...

Kommentarer
Postat av: Madeleine Liljestam

nej älskade Angelique. VI tre är bäst.. i tigerstaden ;) <3

Postat av: angelique

det är så sant som det är sagt fina du :) <3

2011-02-19 @ 02:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback