jag ser det snöar.

Så idag är det alltså jobb, som vanligt om jag får säga så. Och jag trivs med tanken. Något jag dock är förvånad över är att jag inte känner av träningsvärken mer än vad jag gör. Borde vara stelt som bara den osv. Men ikke. Kanske kommer imorgon. Plus att jag tänkte ge mig på att gå till jobbet istället för att fuska med trikken. Det är förmodligen lika halt som det alltid varit men jag tänkte gå så fort jag bloggat klart och då hinner jag med all garanti.
Men jag är ändå lite förvånad, precis som förut när jag varit med på träningarna. Jag orkar precis lika mycket som dom andra..? Dom tränar 2 ggr i veckan plus match på det. Borde det inte vara skillnad? Eller så är det jag som är konstig. Ja man har alltid grundkonditionen kvar osv men ändå? Märkligt, men jag är nöjd att jag inte dör efter 2 kontringar haha. Ja jag SKA börja träna mer, jag inväntar Toy bara. Haha.
Så ikväll kör vi med russefest! Heja alla småbarn! Jag har sovit sisodär inatt så det här kan bli lite små galet. Plus att Toy och Madde är åter i stan, lycka.

Dagens musik; Håkan Hellström - En midsommarnattsdröm



det här är min tid, det här är mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Tjolahopp. Det är väl bra att du är i topp trim...Då kan du ju vara med och leka på deras vilkor utan att bli punkterad som en gammal ballong, som en annan skulle bli... Nu e de mycket på jobbet så... Puss o kram.P

2011-02-17 @ 07:46:21
Postat av: angelique

Topp trim är nog att ta i, lite mer träning och teknik så sitter det där! Och det känns kanon bra! bra att någon får sverige att gå runt tycker jag, hälsa alla! puss å kramis

2011-02-17 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback